Specijalizirani američki magazin za putovanja Ultratravel u novom zimskom izdanju predstavlja Istru kao jednu od TOP destinacija koje bi neizostavno trebalo posjetiti u 2022.
U članku u kojem su uz Istru uvršteni i poznati Cape Town, Kyūshū i Valencija, područje Pristaništa u Donjem Manhattanu (NYC), zatim Hong Kong, Oslo i Nashville, autorica Lauren Ho ističe kako su to najpoželjnija nova odredišta koja bi se trebala naći na radaru čitatelja u 2022. godini.
Autorica navodi kako je Hrvatska često prepoznata po gradovima kao što su Dubrovnik ili Split, dok Istra, poluotok srcolikog oblika, plijeni naslove zahvaljujući svom bukoličkom i valovitom pejsažu, razasutim gradićima na brežuljcima, romantičnim biciklističkim doživljajima te kulinarskim užicima, od tartufa i ekstra djevičanskog maslinovog ulja do vina.
Rovinj
Foto: Gerald Thurner/ Pixabay
Posebno ističe projekt ICARUS, ponudu namijenjenu biciklistima koja omogućuje prometovanje vlakom u kojeg putnici mogu unijeti svoje bicikle i na taj način istražiti veći dio poluotoka. Kao atrakcija spominje se i pulski Zerostrasse s novim liftom koji iz podzemlja vodi do samog srca Kaštela odakle se posjetiteljima Pula pruža kao na dlanu.
Između ostalog, Rovinj se izdvaja kao gourmet meka s još jednom, novoosvojenom Michelinovom zvjezdicom koju je uz Monte zaslužio i restoran Agli Amici. Pazin je pak predstavljen na efektnoj duplerici u magičnoj atmosferi izlaska sunca s pogledom na znameniti kaštel.
Sve je to povezano s kontinuitetom u procesu repozicioniranja i restrukturiranja Istre i umrežavanju marketinških aktivnosti s prestižnim svjetskim medijskim kućama, poput Luxury Travel Magazina, Forbesa, The New York Timesa, a od nedavno i novim partnerstvom s vodećom asocijacijom u segmentu luksuznih putovanja Virtuosom.
Pulska arena iz zraka
Turistička zajednica grada Pule
Ultratravel magazin namijenjen je imućnijim svjetskim potrošačima, jedinstvenoj i odabranoj publici vrsnih, aktivnih i luksuznih putnika. Distribuira se kvartalno putem najveće svjetske grupacije neovisnih luksuznih hotelskih marki, Global Hotel Alliance (GHA), na adrese 1,2 milijuna odabranih članova svjetske loyalty platforme DISCOVERY – GHA. Karakteriziraju ga visoko kvalitetne fotografije i sam sadržaj.
Naslovna fotografija: Pazin/ Turistička zajednica središnje Istre