Hrvatska kao turistička destinacija ove godine s britanskog tržišta bilježi odlične turističke rezultate, a popularnost naše zemlje dodatno potvrđuju i britanski mediji koji pišu pohvalno o Hrvatskoj odnosno o hrvatskim destinacijama. Prestižni The Guardian objavio je članak “Nine of the best budget holidays for young people”, odnosno popis najboljih destinacija koje svojom ponudom i cijenama najbolje odgovaraju mladim ljubiteljima putovanja, a među izdvojenim destinacijama svoje je mjesto pronašao i Zagreb.
Novinarka Rebecca Liu opisala je Zagreb kao grad mladih s pregršt turističkih znamenitosti. Posebno je istaknula kako hrvatska metropola ima najveću koncentraciju muzeja po kvadratnom metru u Europi. Od muzeja su istaknuti Muzej prekinutih veza te Hrvatski muzej naivne umjetnosti, a izdvojeni su i pojedini ljetni festivali poput “Dvorišta”, kao i noćni život Martićeve i Tkalčićeve ulice, gastronomske atrakcije tržnice Dolac, posebnosti Maksimira kao parka čija arhitektura datira još iz 19. stoljeća i dr., a kao dodatna prednost Zagreba istaknuta je i blizina Nacionalnog parka Plitvička jezera.
Condé Nast ističe hrvatske otoke
Kada pak govorimo o hrvatskoj obali, detaljnu reportažu s posebnim naglaskom na otoke objavio je popularni Condé Nast Traveller. Novinar Rick Jordan u tekstu “How to plan the ultimate Croatia island-hopping adventure” istaknuo je ljepote hrvatske obale i otoka. Naime, tijekom 10 dana putovanja, Jordan je obišao Lopud, Korčulu, Vis, Hvar i Mljet. Otoci su opisani kao prirodne oaze pogodne za aktivan odmor, a istaknute su i plaže, eno-gastronomske delicije te bogato kulturno-povijesno nasljeđe. Posebno je naglasio izuzetno dobru povezanost Splita i Dubrovnika s navedenim otocima.
Dodajmo kako britanski mediji o Hrvatskoj ne objavljuju pozitivne objave slučajno. Između ostalog, rezultat je to aktivne suradnje Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu s urednicima i novinarima najprestižnijih medija. Naime, The Guardian prati više od 20 milijuna čitatelja, dok Condé Nast Traveller broji preko 16 milijuna čitatelja. Objave ovakve vrste usred turističke sezone pozitivno utječu na vidljivost i promociju Hrvatske kao kvalitetne i atraktivne turističke destinacije, navode iz HTZ-a.
Navedeno pokazuju i podaci sustava eVisitor. Prema njima je u dosadašnjem dijelu godine s UK tržišta ostvareno preko 285.000 dolazaka i 1,3 milijuna noćenja. U usporedbi s istim razdobljem prošle godine to predstavlja rast od 8% u dolascima te 6% u noćenjima.
Izvor i foto: HTZ
Naslovna fotografija: Pixabay by Filip Filipović