Tržište s kojeg se tek očekuje veći priljev gostiju je svakako Velika Britanija, a ovim gostima posebice se vesele na jugu Hrvatske, naime Dubrovnik, Hvar i Split mjesta su na koja su često dolazili upravo Britanci na godišnje odmore. Britance ovaj puta mediji Ujedinjenog kraljevstva upućuju na dalmatinske otoke, ali i u naše nacionalne parkove. Naglasak je na opuštajućem odmoru u Hrvatskoj i odmoru bez gužve.
Kako je Hrvatska tražena na tržištu Velike Britanije potvrđuje i objava o našoj zemlji u britanskom The Guardianu. U članku naslova „Croatia this summer: three areas to visit without the crowds“ navodi se kako se Hrvatska za turiste otvorila još u svibnju te kako je zbog manjka gužvi 2020. godina idealna za opuštajući odmor s naglaskom na dalmatinske otoke Lastovo, Mljet i Kornate, nacionalne parkove Sjeverni Velebit, Paklenica i Risnjak, a izdvojeni su i Park prirode Lonjsko polje te Konavle.
Naglašeno je kako ove godine u Hrvatskoj sigurno neće biti gužve niti glazbenih festivala na koje su naviknuti te se turistima koji žele upravo miran i opuštajući odmor preporuča Lijepa naša.
Hoće li ovaj tekst uistinu i zainteresirati Britance za dolazak na našu obalu ostaje za vidjeti. Ono što je najvažnije postoji velika potražnja, a putničke agencije iz Velike Britanije, su zatrpane potražnjom putovanjima u Europu, kao i za Hrvatskom. Što je uvijek ključno, ako postoji velika potražnja, postoji i interes putničkih agencija i avio prijevoznika.
Za portal HrTurizam.hr Darija Reić predstavnica Hrvatske turističke zajednice u Velikoj Britaniji rekla je kako je u tijeku kampanja HTZ na tržištu Velike Britanije, te kako će trenutno Britanci tražiti manje turističke lokacije ili “hidden gems” kojih na Jadranskoj obali i otocima itekako ima.
“Split i Dalmacija te Dubrovnik i dolina rijeke Neretve tradicionalno su omiljene regije Britanaca. Ono što mnogi zasigurno žele iskusiti je primjerice posjet Dubrovniku bez uobičajenih gužvi. U svjetlu pandemije i socijalnog distanciranja turisti će tražiti i manje “turističke lokacije” te tzv. „hidden gems“, kojih na obali i otocima itekako ima, a na njih valja skrenuti posebnu pozornost komunikacijskim aktivnostima. Poznati specijalizirani putnički časopisi imaju autoritet i težinu, a nacionalne novine većinom imaju sekcije posvećene putovanjima koje služe kao inspiracija čitateljima, uz golemi doseg, posebno online. U današnje vrijeme kada uistinu mnogo vremena provodimo za mobilnim telefonima i laptopima, online komunikacija je ključna, a interaktivni sadržaji poput video oglasa privlače posebnu pozornost“ rekla je Reić u razgovoru za HrTurzam.
Izvor: Hrvatska turistička zajednica