Istra u američkom magazinu uvrštena u top destinacije koje treba posjetiti u 2022.

Specijalizirani američki magazin za putovanja Ultratravel u novom zimskom izdanju predstavlja Istru kao jednu od TOP destinacija koje bi neizostavno trebalo posjetiti u 2022.

Među brojnim renomiranim svjetskim destinacijama svoje mjesto našla je i Istra. U članku u kojem su, uz Istru, uvršteni i poznati Cape Town, Kyūshū i Valencija, područje Pristaništa u Donjem Manhattanu (NYC), zatim Hong Kong, Oslo i Nashville, autorica Lauren Ho ističe da su to najpoželjnija nova odredišta koja bi se trebala naći na radaru čitatelja u 2022. godini.

Hrturizam pretplata logo.jpeg

Autorica navodi kako je Hrvatska često prepoznata po gradovima kao što su Dubrovnik ili Split, dok Istra, poluotok srcolikog oblika, plijeni naslove zahvaljujući svom bukoličkom i valovitom pejzažu, razasutim gradićima na brežuljcima, romantičnim biciklističkim doživljajima te kulinarskim užicima, od tartufa i ekstra djevičanskog maslinovog ulja do vina.

Posebno ističe projekt ICARUS, ponudu namijenjenu biciklistima koja omogućava prometovanje vlakom u kojeg putnici mogu unijeti svoje bicikle i na taj način istražiti veći dio poluotoka. Kao atrakcija spominje se i pulski Zerostrasse s novim liftom koji iz podzemlja vodi do samog srca Kaštela odakle se posjetiteljima Pula pruža kao na dlanu. Između ostalog, Rovinj se izdvaja kao gourmet meka s još jednom, novo osvojenom Michelinovom zvjezdicom koju je uz Monte zaslužio i restoran Agli Amici. Pazin je pak predstavljen na efektnoj duplerici u magičnoj atmosferi izlaska sunca s pogledom na znameniti kaštel.

Ultratravel magazin namijenjen je imućnijim svjetskim potrošačima, jedinstvenoj i odabranoj publici vrsnih, aktivnih i luksuznih putnika. Distribuira se kvartalno putem najveće svjetske grupacije neovisnih luksuznih hotelskih marki, Global Hotel Alliance (GHA), na adrese 1,2 mil. odabranih članova svjetske loyalty platforme DISCOVERY – GHA. Karakteriziraju ga visoko kvalitetne fotografije i sam sadržaj. Globalna distribucija magazina se vrši putem tržišta: UK – 20%, US – 20%, Azija – 20%, Europa – 15%, Bliski Istok – 15%, Australazija – 10%.

Naslovna fotografija: TZ Motovun

- Oglas -

POSLJEDNJE OBJAVE

Prijavite se na naš newsletter

Tjedna doza najboljih turističkih priča. Newsletter vam daje uvid u najvažnija događanja i teme o kojima se pisalo na portalu turistickeprice.hr

Vaša e-mail adresa bit će sigurno pohranjena i korištena samo u svrhu stranice turistickeprice.hr i neće se prosljeđivati trećim osobama.