Muzej Iluzija otvorio svoja vrata u Budimpešti, Milanu i Tel Avivu

U posljednjih nekoliko mjeseci Muzej iluzija otvorio je svoja vrata na novim atraktivnim lokacijama u svijetu – Budimpešti, Milanu i Tel Avivu, čime je ovaj hrvatski brend postao najveći svjetski lanac privatnih muzeja na planeti.

Ovi gradovi tako se pridružuju impozantnoj listi od 35 svjetskih gradova kao što su New York, Chicago, Dallas, Orlando, Šangaj, Dubai, Pariz, New Delhi, Atena, Kairo, Beč, Madrid, Stuttgart, Beograd, Kuala Lumpur, Dubai i mnogih drugih u kojima se može posjetiti Muzej iluzija. Tako se ova hrvatska franšiza i turistički izvozni proizvod proširila u 22 zemlje na čak četiri kontinenta. 

Članak se nastavlja ispod oglasa

Jedan od najvećih Muzeja iluzija u Europi otvorio je svoja vrata u samom srcu Budimpešte. S osam tematskih soba, desecima instalacija, jedinstvenim hologramima, Vortex tunelom, jedinstvenim igrama za razvoj logike i mnogim drugim iluzijama, posjetitelji najnovijeg muzeja u glavnom gradu Mađarske mogu naučiti i iskusiti kako rade ljudska percepcija i mozak.

Uz Budimpeštu nove lokacije – Milano i Tel Aviv

Nevjerojatna poduzetnička priča iz zagrebačke Ilice obišla je cijeli svijet, a sada sve velike svjetske metropole žele imati po jedan primjerak Muzeja Iluzija. Tako su nedavno otvoreni muzeji u Milanu i Tel Avivu.

Milano je postao 34. grad na svijetu s ovakvim interaktivnim muzejom, a muzejska zbirka sastoji se od više od 70 atrakcija koje pokrivaju prirodoslovlje, matematiku, biologiju i psihologiju. Muzejom u Tel Avivu, Izrael je tako dobio muzej koji će raditi sedam dana u tjednu, a koji će svake sezone mijenjati postav odnosno nadopunjavati ga novim izlošcima.

Važno je za naglasiti kako se radi o Hrvatskom turističkom izvoznom proizvodu, na kojem rade ljudi iz Hrvatske, a svi eksponati se manje više proizvode u Hrvatskoj.

Muzej iluzija jest Muzej 21. stoljeća u svakom smislu te riječi. Predstavlja i pruža interaktivno, edukativno, vibrantno i zabavno iskustvo. Mjesto je to gdje se istražuje, uči, sudjeluje na radionicama i predavanjima, zabavlja na poslovnim partyjima i rođendanima, gdje se predstavljaju novi proizvodi, otkrivaju novi književni naslovi, organiziraju dosad neviđeni eventi. Edutainment koncept, tj. sjedinjenje edukacije i zabave, interaktivnost prostora i vrhunska briga o krajnjem korisniku razlikuju ovaj muzej od drugih.

- Oglas -

POSLJEDNJE OBJAVE

Prijavite se na naš newsletter

Tjedna doza najboljih turističkih priča. Newsletter vam daje uvid u najvažnija događanja i teme o kojima se pisalo na portalu turistickeprice.hr

Vaša e-mail adresa bit će sigurno pohranjena i korištena samo u svrhu stranice turistickeprice.hr i neće se prosljeđivati trećim osobama.