Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu zimsku kampanju “Croatia – Winter Wonderland”, koja će se do 10. siječnja provoditi na ključnim emitivnim tržištima, odnosno na tržištu Njemačke, Slovenije, Austrije, Poljske, Češke, Slovačke, Mađarske, Italije, Nizozemske, Francuske, Velike Britanije, Belgije, Švedske i Norveške.
Aktivnosti će se provoditi na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, TikTok i Pinterest uz korištenje oznaka #CroatiaWinterWonderland i #MagicalCroatia. Glavni cilj kampanje je zadržavanje vidljivosti Hrvatske kroz isticanje zimskih ljepota hrvatskih destinacija, ali i pojedinih turističkih proizvoda poput eno-gastronomije, kulture, prirodnih ljepota i wellnessa.
Dodajmo kako će se u sklopu kampanje “Croatia – Winter Wonderland” oznaka #MagicalCroatia prilagođavati i pojedinim destinacijama koje će biti obuhvaćene promotivnim aktivnostima pa se i same destinacije i fanove poziva da koriste oznake poput primjerice #MagicalZagreb, #MagicalOpatija, #MagicalSplit i sl.
Foto: Zoran Filipović/ HTZ
Također, dio kampanje je i nagradna igra koja će se provoditi na pojedinim tržištima, a u sklopu koje će biti nagrađene najbolje fotografije zimskih ljepota hrvatskih destinacija i lokaliteta te najbolji odgovori fanova na društvenim mrežama na nagradna pitanja.
S ciljem postizanja što boljih rezultata, u sklopu kampanje, ukoliko epidemiološki uvjeti u zemlji i na emitivnim tržištima budu dozvoljavali, predviđeno je putovanje za inozemne influencere koji će posjetiti zimsku zemlju čuda na otoku Rabu, istražiti Nacionalni park Plitvička jezera u bijelom pokrivaču, uživati u božićnom duhu Zagreba i Dubrovnika i dr.
Foto: Nacionalni park Plitvička jezera
Prema riječima direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića, uspješnost hrvatskih promotivnih kampanja potvrdila je i Europska putnička komisija (ETC) iz koje su istaknuli kako je HTZ tijekom jesenskih kampanja bila najaktivnija europska turistička organizacija na portalu i društvenim mrežama Visit Europe te kao takva odličan primjer turističkim organizacijama drugih zemalja.