Google – Croatia: U tijeku promocija Hrvatske kroz nematerijalnu kulturnu baštinu

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu jesensku promotivnu kampanju „Google – Croatia: Hearts & Crafts“ (Google – Hrvatska: srca i zanati), koja će se provoditi do kraja studenog na društvenim mrežama s posebnim fokusom na tržišta Njemačke, Austrije, Francuske, Belgije i Španjolske čijim je stanovnicima kultura jedan od glavnih motiva dolaska u Hrvatsku. S obzirom da je Hrvatska jedna od zemalja s najvećim brojem predmeta nematerijalne kulturne baštine na popisu UNESCO-a, u fokusu kampanje je promocija bogate hrvatske tradicije, priopćili su iz Hrvatske turističke zajednice.

Pogledajte video s kojima se predstavljamo ovim tržištima u jesenskoj kampanji:

Kroz on line platformu kampanje prikazani su primjerice izrada čipke od Agave, viteški turnir Sinjska alka, tradicionalna tribunjska utrka magaraca, Nijemo kolo s područja Dalmatinske zagore, klapsko pjevanje, umijeće pripreme Zagorskih štrukli te narodna pjesma bećarac.

Inače, Google Arts & Culture predstavlja internetsku platformu čiji sadržaj čine visokokvalitetne fotografije i video materijali umjetničkih djela i kulturnih artefakata partnerskih zemalja i kulturnih organizacija iz cijeloga svijeta. Platforma svim posjetiteljima omogućava online obilazak zbirki i galerija, ali i pregled svih zanimljivih informacija o istaknutim temama.

Nematerijalna kulturna baština koja se odnosi na tradiciju ili žive izraze, ovim projektom Googlea i Hrvatske turističke zajednice prikazana je kroz četiri sekcije, odnosno kroz poznavanje zanata, narodne pjesme i ples, svečanosti te hranu. 

Dodajmo kako je na inozemnim tržištima, uz navedenu kampanju, u tijeku i provedba kampanje „FALLinLoveWithCroatia“ s ciljem isticanja jesenskih ljepota i atrakcija hrvatskih destinacija te kampanja „Thank you for your trust“ koja za cilj ima zadržavanje vidljivosti i promociju Hrvatske kao sigurne i dobro pripremljene destinacije, dok je na domaćem tržištu aktivna kampanja „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“, izvijestili su iz Hrvatske turističke zajednice.

POSLJEDNJE OBJAVE

Prijavite se na naš newsletter

Tjedna doza najboljih turističkih priča. Newsletter vam daje uvid u najvažnija događanja i teme o kojima se pisalo na portalu turistickeprice.hr

Vaša e-mail adresa bit će sigurno pohranjena i korištena samo u svrhu stranice turistickeprice.hr i neće se prosljeđivati trećim osobama.