Google – Croatia: U tijeku promocija Hrvatske kroz nematerijalnu kulturnu baštinu

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu jesensku promotivnu kampanju „Google – Croatia: Hearts & Crafts“ (Google – Hrvatska: srca i zanati), koja će se provoditi do kraja studenog na društvenim mrežama s posebnim fokusom na tržišta Njemačke, Austrije, Francuske, Belgije i Španjolske čijim je stanovnicima kultura jedan od glavnih motiva dolaska u Hrvatsku. S obzirom da je Hrvatska jedna od zemalja s najvećim brojem predmeta nematerijalne kulturne baštine na popisu UNESCO-a, u fokusu kampanje je promocija bogate hrvatske tradicije, priopćili su iz Hrvatske turističke zajednice.

Pogledajte video s kojima se predstavljamo ovim tržištima u jesenskoj kampanji:

Članak se nastavlja ispod oglasa

Kroz on line platformu kampanje prikazani su primjerice izrada čipke od Agave, viteški turnir Sinjska alka, tradicionalna tribunjska utrka magaraca, Nijemo kolo s područja Dalmatinske zagore, klapsko pjevanje, umijeće pripreme Zagorskih štrukli te narodna pjesma bećarac.

Inače, Google Arts & Culture predstavlja internetsku platformu čiji sadržaj čine visokokvalitetne fotografije i video materijali umjetničkih djela i kulturnih artefakata partnerskih zemalja i kulturnih organizacija iz cijeloga svijeta. Platforma svim posjetiteljima omogućava online obilazak zbirki i galerija, ali i pregled svih zanimljivih informacija o istaknutim temama.

Nematerijalna kulturna baština koja se odnosi na tradiciju ili žive izraze, ovim projektom Googlea i Hrvatske turističke zajednice prikazana je kroz četiri sekcije, odnosno kroz poznavanje zanata, narodne pjesme i ples, svečanosti te hranu. 

Dodajmo kako je na inozemnim tržištima, uz navedenu kampanju, u tijeku i provedba kampanje „FALLinLoveWithCroatia“ s ciljem isticanja jesenskih ljepota i atrakcija hrvatskih destinacija te kampanja „Thank you for your trust“ koja za cilj ima zadržavanje vidljivosti i promociju Hrvatske kao sigurne i dobro pripremljene destinacije, dok je na domaćem tržištu aktivna kampanja „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“, izvijestili su iz Hrvatske turističke zajednice.

- Oglas -

POSLJEDNJE OBJAVE

Prijavite se na naš newsletter

Tjedna doza najboljih turističkih priča. Newsletter vam daje uvid u najvažnija događanja i teme o kojima se pisalo na portalu turistickeprice.hr

Vaša e-mail adresa bit će sigurno pohranjena i korištena samo u svrhu stranice turistickeprice.hr i neće se prosljeđivati trećim osobama.

Autor

Kategorije