aDORAble turistička priča s okusom

Moje ime je Daniela Drčec i vlasnica sam OPG-a i brenda ručno rađenih proizvoda pod brendom aDORAble.

Cijela aDORAble priča je zapravo počela mojim odlaskom iz korporacije prije punih pet godina. Zapravo hobi mi je bila (i još uvijek je) fotografija i razni drugi kreativni izričaji, ali “nakuhavanja” sam se pošteno primila tek nakon otkaza :-)! S obzirom da rad u korporaciji često nosi sa sobom i ne baš zdravu prehranu, krenula sam s pripremom zdravijih obroka pa tako i zdravih pekmeza za svoju obitelj kao zamjenu za različite komercijalne namaze. Eksperiment je uspio, a priča o pekmezima počela se polako širiti izvan našeg doma, prvo u obiteljskom i prijateljskom krugu. Svi koji su ih probali, bili su oduševljeni pa sam ih onda počela poklanjati u znak dobrodošlice gostima u našim obiteljskim apartmanima na moru. Nakon što su me i gosti pitali što još nudimo, shvatila sam da je vrijeme da krenem razvijati brend i nove proizvode. Otvorili smo OPG te krenuli ciljano proizvoditi veće količine određenih namirnica. Najstroži kritičar sam si, uz djecu i supruga, ja sama :-)! Djeca su totalno iskrena i to mi je super. “Mama, to ti nije baš nešto” ili “Ovo ti je odlično!”. Drago mi je da imam i krug iskrenih prijateljica koje mi svaka na svoj (drugačiji) način pomažu da budem konstruktivna i produktivna.

Glavni proizvodi naše male obiteljske proizvodnje koje nudimo pod  brendom aDORAble, su aromatizirane soli, pekmezi i ljuti umaci. Proizvodimo i manje količine sirupa, sokova, namaza i zimnice.

Najveći fokus nam je na programu aromatiziranih soli. Smatramo da je to proizvod s najviše potencijala, a s obzirom da može funkcionirati i kao tzv. food souvenir, najbolje može ispričati zanimljive priče o #aDORAbleTasteofCroatia, jednako interesantne stranim turistima i nama, domaćima.

Prvotni cilj mi je bio sačuvati viškove začinskog bilja, kore citrusa i sl. a onda je krenulo eksperimentiranje s raznim okusima i tehnikama. Imam čak i listu želja okusa/kombinacija koje želim isprobati. Proizvodnja aromatiziranih soli jako me veseli i stalno se trudim educirati što više na tu temu. Ta razlika koju aromatizirana sol može dati najobičnijem jelu, to mi je nepresušna inspiracija. I činjenica da moj proizvod može nekome i doslovno začiniti dan, pa što više jedan proizvođač može poželjeti?!

Najviše muke zadala mi je općenitost i široka mogućnost tumačenja regulatornih elemenata i smjernica.

Povremeno se dogodi da sam ja totalno oduševljena nekim proizvodom ili okusom, ali ljudi oko mene baš i ne, međutim smatram da je to normalno. Bitno mi je da svatko može pronaći svog favorita među aDORAble proizvodima, a cilj mi je dodatno im otežati taj odabir, po mogućnosti staviti ih u dilemu, trilemu, kvadrilemu.

Voćnjaci i vrtovi se nalaze u Zagorju, a jedan manji dio i na otoku Krku. U voćnjaku imamo starih sorti jabuka te bobičastog voća, šljiva, bresaka, grožđa. Od povrća najveći su nam nasadi čili papričica: od sjemena, preko sadnica do finalnog proizvoda uzgajamo preko 20 različitih sorti u kombinaciji urban farminga i klasičnog povrtnjaka. 

Lista želja je podugačka, ali s obzirom na staž brenda, to je i normalno, zar ne? Mlad smo brend i vjerujemo da nam najbolje tek slijedi. Želimo razvijati obiteljski posao kroz vlastiti prostor tj. mini prodajno-proizvodnu galeriju, razne suradnje (s turističkim zajednicama na projektu stvaranja okusa za njihovo područje/regiju, sa chefovima na razvoju premium linije proizvoda, s vinarima kako bismo zajedno ispričali priču o npr. autohtonim vinskim sortama i dr.), webshop, povećanje i poboljšanje uvjeta i kapaciteta nasada. Želimo postati prepoznatljiv gastro brend u svom dijelu poslovanja.

aDORAble je obiteljski projekt. Jako mi je važno da su i naša djeca, Josip 11 godina i Dora 8,5 godina, zadovoljni te uključeni u razvoj sukladno svojoj dobi. Svatko ima svoj omiljeni pekmez, sol. Predlažu nove okuse ili proizvode, aktivno sudjeluju u razvoju brenda. Evo, Dorino ime je i u nazivu. Sami eksperimentiraju i pripremaju jednostavne obroke. OPG je odličan između ostalo i za vrlo korisne lekcije za djecu. Učimo ih strpljenju (npr. čiliju je od sjemena do ploda potrebno 4 mjeseca), nepodrazumijevanju (hrana ne “raste” na polici u dućanu), korisnom radu (sudjeluju u dijelovima procesa sukladno svojoj dobi).

Naglasila bih važnost konzumiranja kvalitetnih namirnica i proizvoda. To se odnosi i na sol, bez nje ne možemo, ali trebamo je konzumirati s mjerom. Pa neka onda bude ona koja će pretvoriti i najobičniji obrok u gozbu.

Danijela je registrirani iznajmljivac već 11 godina. Krenula je pričati priče o okusima. Zasadila je mini začinski vrt koji je dostupan i njenim gostima, dovukla je staru drvenu barku ispod smokve, preuredila ju ( pramac u “šank” sa visokim stolicama), napravila kids corner, book corner i dr. Uglavnom potrudila se biti “drugačija” i pokazati gostima da joj je stalo.

Kada se vratimo prirodi, počnu se događati totalno aDORAble stvari i upravo je tako započela priča Danijele koja predano radi na obogaćivanju okusa jela na vašoj trpezi. Svi proizvodi u potpuno prirodni i ovaj novi brend tako jednostavno i originalno priča jednu autohtonu hrvatsku priču.

Neke priče jednostavno zaslužuju biti ispričane… ovo je jedna od njih. Primjer kako bi trebao izgledati domaćin kod kojeg ćete iznajmiti apartman na moru, a uz apartman dobiti doživljaj, ljubav i autohtono iskustvo.

POSLJEDNJE OBJAVE

Prijavite se na naš newsletter

Tjedna doza najboljih turističkih priča. Newsletter vam daje uvid u najvažnija događanja i teme o kojima se pisalo na portalu turistickeprice.hr

Vaša e-mail adresa bit će sigurno pohranjena i korištena samo u svrhu stranice turistickeprice.hr i neće se prosljeđivati trećim osobama.