Hrvatski nacionalni avioprijevoznik Croatia Airlines predstavila je svoju ponudu na sajmu WTM u Londonu koji traje još danas, u sklopu štanda Hrvatske turističke zajednice.
U sklopu ljetnog reda letenja 2025. godine (25. ožujka – 25. listopada) Croatia Airlines planira letjeti u svih 28 međunarodnih odredišta s kojima su zrakoplovi tvrtke izravno povezivali Hrvatsku tijekom ovogodišnje turističke sezone. Letovi na pojedinim sezonskim linijama počet će već potkraj ožujka iduće godine i obavljat će se sve do kraja listopada 2025.g., čime nacionalni avioprijevoznik nastavlja pridonositi produljenju turističke sezone u Hrvatskoj.
U planu je i širenje mreže međunarodnih letova te postupno povećanje broja letova tijekom ljetne sezone u skladu s očekivanom isporukom novih zrakoplova Airbus A220. Podsjetimo, kompanija je u srpnju ove godine u flotu uključila prvi novi zrakoplov A220, čime je počela cjelokupna obnova flote do 2027. godine, najveći projekt u 35-godišnjoj povijesti tvrtke. Dolazak drugog novog zrakoplova A220 očekuje se do kraja ove godine, a još tri zrakoplova trebalo bi biti isporučena do vrhunca sljedeće turističke sezone, što će kompaniji osigurati daljnji rast, odnosno razvoj mreže odredišta te povećanje raspoloživih sjedala.
Sukladno tome, planirani su letovi na ukupno 73 linije (8 više nego ove godine), a u vršnom dijelu sezone planirano je povećanje broja letova za 12 posto te naleta za 14 posto (izraženo u satima) u odnosu na ovogodišnju sezonu. U tom razdoblju putnicima će na tjednoj bazi biti na raspolaganju više od 108.000 sjedala, što predstavlja značajan porast od čak 57 posto. Treba napomenuti kako će realizacija ovisiti o dobivanju slotova te dinamici isporuke novih zrakoplova.
Novo razdoblje poslovanja Croatia Airlinesa krasi i novi vizualni identitet. Redizajniranim logotipom, kao i novim unutarnjim i vanjskim izgledom zrakoplova, kompanija ostaje dosljedna svom prepoznatljivom identitetu te kreće u budućnost dodatno naglašavajući osnovne kompanijske poruke: kvalitetu, sigurnost, pouzdanost, tehničku izvrsnost/preciznost, udobnost putovanja te gostoprimstvo, dok se dizajn znaka približava dizajnu repa zrakoplova po kojem je tvrtka i postala prepoznatljiva.