“Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!” naziv je promotivne kampanje kojoj je cilj dodatno približavanje raznolike ponude hrvatskih ruralnih destinacija na domaćem tržištu. Kampanja je predstavljena u Slavonskom Brodu, a zaštitno lice i autorica zanimljivih video materijala je popularna voditeljica Doris Pinčić. Kampanja će se sastojati od 12 tematskih video priloga kojima će biti obuhvaćena jedinstvena turistička ponuda hrvatskih ruralnih područja.
Pripremljeni video materijali usmjereni su na promoviranje pojedinih sadržaja po turističkim regijama, a bit će kreiran i opći video koji će sadržavati najbolje kadrove snimljenog materijala svih navedenih destinacija. Aktivnosti u sklopu kampanje usmjerene su na domaće tržište s ciljem poticanja turističkog prometa kroz upoznavanje autohtonih doživljaja u hrvatskim ruralnim destinacijama.
Kampanja će se provoditi na online i offline kanalima komunikacija te kroz društvene mreže Croatia, Full of Life uz oznake #RuralnaHrvatska i #DoživiDomaće. Kampanju je uz Ministarstvo turizma i sporta inicirala Udruga ruralnog turizma Hrvatske, a realizira se u suradnji sa zajednicama kulturnog i pustolovnog turizma i obiteljskog smještaja pri Hrvatskoj gospodarskoj komori.
Izvor i foto: Hrvatska turistička zajednica