Doznajte pobjednike natječaja “Croatia Full of Magic”

Izabrani su pobjednici kreativnih natječaja, koje je Hrvatska turistička zajednica provodila u sklopu komunikacijske platforme “Croatia Full of Magic”. Natječaj “Christmas Giveaway” bio je namijenjen inozemnim tržištima, dok je natječaj “Osmisli kreativan itinerar” osmišljen za domaće. Oba su natječaja, na društvenim mrežama Facebook i Instagram, prema podacima HTZ-a, pobudila iznimno veliki interes i angažman domaćih i inozemnih pratitelja s obzirom kako su glavne nagrade natječaja bila putovanje Hrvatskom u 2021. godini.

POBJEDNIK IZ AUSTRIJE PROVEST ĆE PET DANA U HRVATSKOJ

Nakon pregleda velikog broja pristiglih objava, stručni žiri unutar Hrvatske turističke zajednice izabrao je Christiana Zeitlbergera iz Austrije kao pobjednika natječaja na inozemnim tržištima. On je osvojio glavnu nagradu koja uključuje petodnevno putovanje za dvije osobe u Hrvatskoj. U svojoj objavi Zeitlberger je posebno izdvojio boravak u Zagrebu i okolici, ali i na hrvatskim otocima.

Croatia Full of Magic
Članak se nastavlja ispod oglasa

“Obožavam miris kremšnite u Samoboru, slani povjetarac uz more i miris borova. Volim ploviti otocima i istraživati otok Pag motorom. Hrvatska kombinira opuštenost, ljubaznost i dobrobit – ostvaruje snove”, istaknuo je Christian kojeg u 2021. čeka nova nezaboravna avantura u Hrvatskoj.

Glavne nagrade u sklopu natječaja na domaćem tržištu su vikend boravak u hotelu Frankopan u Ogulinu, te na ranču Ramarin u Slavonskom Brodu. Jedna od nagrada odlazi Sanji Zeravici, koja je u svojoj objavi opisala jedinstveno iskustvo aktivnog odmora koje uključuje višednevno hodanje. Drugu nagradu osvojila je Lidija Filipec Stanislav, koja je istaknula svoju ljubav prema dvorcima i gradovima na Kvarneru.

Komunikacijska platforma “Croatia Full of Magic” na društvenim mrežama će biti aktivna do sredine veljače. Za cilj ima održavanje prisutnosti i vidljivosti Hrvatske na najvažnijim emitivnim tržištima kroz približavanje prirodnih ljepota i raznolikosti hrvatskih destinacija u zimskom razdoblju. Kroz atraktivne kadrove brojnim pratiteljima na društvenim mrežama želi se Hrvatsku približiti kao “top of mind” destinaciju koju će uskoro ponovno ili po prvi puta posjetiti.

Izvor i foto: Hrvatska turistička zajednica

- Oglas -

POSLJEDNJE OBJAVE

NAJČITANIJE OBJAVE

Prijavite se na naš newsletter

Tjedna doza najboljih turističkih priča. Newsletter vam daje uvid u najvažnija događanja i teme o kojima se pisalo na portalu turistickeprice.hr

Vaša e-mail adresa bit će sigurno pohranjena i korištena samo u svrhu stranice turistickeprice.hr i neće se prosljeđivati trećim osobama.

Autor

Kategorije