Najmnogoljudnija zemlja na svijetu ujedno je jedan od najvećih, a možda i najveći izvor turista na svijetu. Zato je pažnja brojnih turističkih država i njihovih marketinških kampanja okrenuta upravo tržištu Kine. Europske destinacije bile su posebno zanimljive kineskim turistima u pretpandemijskoj 2019. godini, pa se njihov povratak, već ove godine, željno iščekuje.
U moru promidžbenih aktivnosti turističkih velesila, Hrvatska se kao turistička destinacija uspješno predstavila na kineskoj Hainan televiziji, koju prati oko 700 milijuna gledatelja, a na kojoj je emitirana emisija u potpunosti posvećena Hrvatskoj. Epizoda je emitirana u sklopu popularnog mozaičnog TV showa u kojem se ugošćuje stručnjake za kulturu i veleposlanike u Narodnoj Republici Kini iz zemalja diljem svijeta.
Uz hrvatskog veleposlanika Darija Mihelina u snimanju je sudjelovala direktorica Hrvatske turističke zajednice u NR Kini Franka Gulin, prema čijim je riječima emisiju pratilo oko 60 milijuna gledatelja. U emisiji se govorilo o Muzeju prekinutih veza, šibenskom Međunarodnom dječjem festivalu, Dubrovačkim ljetnim igrama i gradu Zadru koji je prijateljski grad sa kineskim tropskim rajem Sanyom.
Hainan TV velika je regionalna medijska kuća u vlasništvu Hainan Broadcasting Group sa sjedištem na najvećem kineskom otoku Hainanu. Svoj program emitira na osam kanala i satelitskoj televiziji, dok je dobar dio programa i livestreamova dostupan online. S obzirom da se emisija emitira u sklopu čitave mreže spomenute televizije te u inozemstvu, kao i u sklopu platformi Hong Kong International Saellite TV, iQiyi, Tencent, TravelNet i Himalaya, gledanost je i značajno veća od službenih brojki.
Izvor i foto: Hrvatska turistička zajednica