Hrvatska turistička zajednica tradicionalno početak studenog obilježava predstavljanjem ukupne hrvatske turističke ponude na jednom od najvažnijih svjetskih sajmova turizma – World Travel Market (WTM) koji se održava u Londonu od 5. do 7. studenog.
Posebnost ovogodišnjeg nastupa je premijerno predstavljanje novog hrvatskog štanda, kao i nove uniforme hrvatskih informatora na sajmovima.
Na sajmu sudjeluje hrvatska turistička delegacija predvođena ministrom turizma i sporta Tončijem Glavinom i direktorom HTZ-a Kristjanom Staničićem, kao i hrvatski suizlagači kojih je ove godine na hrvatskom štandu ukupno 23.
Novi dizajn štanda prezentira Hrvatsku kao destinaciju istinske ljepote koja je uspjela sačuvati svoju autentičnost, navode iz HTZ-a te dodaju kako njegovoj atraktivnosti doprinose portali velikih dimenzija na čijim se LED ekranima prikazuju hrvatske ljepote, inspirativne lokacije, ljudi, ali i doživljaji kako bi se brojne posjetitelje i poslovne partere uvelo u hrvatski „koncept ljepote“.
Tu su i prepoznatljivi crveno bijeli kvadratići koji su snažno zastupljeni u gornjem dijelu štanda, svojevrsnoj kruni, čime je hrvatski izložbeni prostor još više dobio na prepoznatljivosti i razlikovnosti u odnosu na štandove drugih zemalja. Uz novi izgled štanda u Londonu su premijerno predstavljene i nove uniforme hrvatskih informatora na sajmu.
Među hrvatskim su izlagačima, između ostalih turističke zajednice Splitsko-dalmatinske, Dubrovačko-neretvanske, Zadarske, Šibensko-kninske županije i Kvarnera, TZG Zagreba, TZG Splita, TZG Crikvenice, Croatia Airlines, NP Plitvička jezera i dr.
Foto i izvor: HTZ