Podatak je to koji je iznio direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić dodavši kako je nautički charter ostvario 70% prošlogodišnjeg rezultata. Osim što je ove godine pokrenut višejezični portal koji nautičare na jednostavan i pregledan način vodi kroz proces prijave i plaćanja turističke pristojbe, HTZ putem emisije “Safe harbour” promovira nautički turizam na Nautical Channelu,
Radi se o TV kanalu kojeg prati više od 200 milijuna gledatelja u preko 100 zemalja svijeta. 20 petominutnih emisija emitira se iz različitih hrvatskih nautičkih destinacija s ciljem predstavljanja Hrvatske kao sigurne i poželjne nautičke destinacije te privlačenja što većeg broja nautičara u našu zemlju.
Destinacije koje će se promovirati kroz 20 emisija na Nautical Channelu su Vis, Dubrovnik, Cres, Korčula, Rovinj, Split, Mali Lošinj, Primošten, Rab, Brač, Skradin, Makarska, Pag, Murter, Omiš, Vodice, Ugljan, Ston, Šibenik i Dugi otok. Osim turističke ponude samih destinacija, kroz emisije će se predstaviti različite atrakcije i zanimljivosti za nautičare, sigurne luke i uvale, marine te bogata hrvatska eno-gastronomska ponuda.
Poseban naglasak u emisijama stavljen je na izvrstan hrvatski prometni položaj i blizinu emitivnih tržišta, a boravak na nautičkim plovilima istaknut je kao jedan od najsigurnijih oblika smještaja.
Nautical Channel nastao je 2011. godine, spajanjem Sailing Channela i Yacht&Sail kanala, a emitira se putem više stotina poznatih svjetskih platformi. Sadržaj ovog programa usmjeren je na jedriličarske i nautičke sportove, surfanje, kite-boarding, nautičke novosti, putovanja i intervjue sa poznatim sportašima.
Naslovna fotografija: Aleksandar Gospić, HTZ