Hrvatska turistička zajednica pokreće veliku pozivnu i promotivnu kampanju “Trust me I’ve been there” na 12 emitivnih tržišta i to u Njemačkoj, Sloveniji, Austriji, Italiji, Poljskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Češkoj, Mađarskoj, Francuskoj, Nizozemskoj, Slovačkoj i Rusiji.
Kampanja će biti aktivna do kraja srpnja, a provodi se kroz aktivnosti na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube, zatim putem najgledanijih TV kanala, najčitanijih portala i tiskovina na svakom pojedinom tržištu te kroz vanjsko oglašavanje na billboardima, digitalnim panelima i javnom prijevozu. Cilj kampanje je pozivanje gostiju da svoj odmor provedu u Hrvatskoj, kao i daljnje pozicioniranje naše zemlje kao atraktivne, sigurne i dobro pripremljene destinacije.
Dodajmo kako je u svrhu promocije kreirano 12 posebnih promotivnih video spotova za svako pojedino tržište u trajanju od 15 i 30 sekundi, koji će biti korišteni za oglašavanje na online kanalima. Turistički proizvodi i destinacije koji će se kroz kampanju oglašavati posebno su prilagođeni svakom pojedinom tržištu, odnosno radi se o omiljenim destinacijama i atraktivnim turističkim proizvodima kao što su sunce i more, eno-gastronomija, nautika, priroda, aktivni turizam, kampiranje te kulturna ponuda.
Tako su primjerice za tržište Njemačke kreirane poruke povezane uz sunce i more, eno-gastronomiju te Istru i Kvarner kao omiljene destinacije Nijemaca, za tržište Poljske pripremljeni su vizuali koji se odnose na Dalmaciju, odnosno Makarsku rivijeru, Francuze se poziva kulturnom ponudom, a Britance Dubrovnikom, Splitom, Hvarom i dr. Termini provođenja kampanje prilagođeni su trenutnoj epidemiološkoj situaciji na svakom pojedinom tržištu.