Navike putnika diljem svijeta promijenile su se nakon globalne pandemije koronavirusa. Tome, između ostaloga, u prilog idu i istraživanja provedene od strane online agencija i tražilica za rezervacije smještaja diljem svijeta. Prošle godine, a prema podacima koje je iznijela voditeljica Ispostave Hrvatske turističke zajednice u Münchenu Nera Miličić, zbog straha od pandemije korona virusa nije putovalo 41% Nijemaca, dok će na njihovu konačnu odluku o putovanjima u 2021. godini snažan utjecaj imati proces procjepljivanja populacije.
Rezultati istraživanja jedne od najvećih svjetskih online agencija eDreams Odigeo pokazuju kako 46% Nijemaca cijepljenje smatra neophodnim uvjetom za putovanja izvan Njemačke.
Prema Booking.com analizi, 56% putnika će prilikom putovanja biti opreznije, ali će i dalje putovati, dok će 38% Nijemaca imati strože kriterije pri odabiru smještaja. Pri tome Nijemci će posebno voditi računa o zdravlju, higijeni, čistoći i sigurnosti. Više od polovice ispitanika radije će izabrati smještaj i destinaciju s jasno naznačenim mjerama sigurnosti. Generalni trendovi putovanja u 2021. godini su samostalna, luksuzna i kraća putovanja, kulinarski užici i regionalna hrana te odmor s obitelji i prijateljima. 60% sudionika istraživanja za ljeto 2021. priželjkuje “opuštajući odmor i uživanje u lokalnim gastro specijalitetima”.
Najveća svjetska tražilica za kuće za odmor HomeToGo također je provela istraživanje i to na 16 milijuna korisnika. Istraživanje je pokazalo kako će 70% ispitanika putovati u ovoj godini, 71% će putovati autom, a 61% preferira kuću za odmor u prirodi. Prema FeWo-direktu, potražnja za kućama za odmor daleko od gradova porasla je za 650% u drugoj polovini 2020.
Foto: Screenshot HomeToGo
Također, Njemačka udruga turizma DRV predstavila je novi trend “home office-a na sunčanoj lokaciji”, takozvanog Bleisure Work-a – Business and Pleasure Work. Ispitanici koji već sada istražuju takve mogućnosti su uglavnom muškarci od 19 do 39 godina na srednjim i višim menadžerskim pozicijama.
Izvor: Hrvatska turistička zajednica
Naslovna fotografija: Pixabay