Peter Greenberg, višestruki dobitnik nagrade Emmy, glavni urednik CBS Travela, priznati istraživački novinar te vrhunski poznavatelj turističkih tema boravi u Dubrovniku gdje ovih dana snima jednu od najuspješnijih američkih turističkih emisija „The Travel Detective“. Riječ je o gostovanju realiziranom u suradnji Hrvatske turističke zajednice i TZ grada Dubrovnika s jednim od najpopularnijih i najgledanijih američkih TV kanala PBS na kojem se ova poznata emisija i prikazuje.
Hrvatska turistička zajednica od ovog snimanja očekuje puno i drže kako je ciljana promocija Hrvatske kao atraktivne i sigurne turističke destinacije u ovim tržišnim okolnostima iznimno važna. – Siguran sam kako će efekti snimljene emisije biti višestruko pozitivni te kako će naša zemlja, zajedno s Dubrovnikom, milijunskom američkom auditoriju biti dodatno približeni kao sigurna i dobro pripremljena turistička odredišta– uvjeren je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Emisija „The Travel Detective“ prikazuje se u redovnom programu PBS nekomercijalne televizije, koja uz nacionalni ima i 300 lokalnih TV programa sa 70 milijuna stalnih gledatelja, a njihove web stranice mjesečno ostvaruju više od 15 milijuna posjeta.
Osim televizijske emisije, „putnički detektiv“ Greenberg će tijekom četiri dana boravka u Dubrovniku snimati i radijske emisije za CBS radio mrežu, koja broji više od tisuću stanica diljem SAD-a. U tim će emisijama Greenberg, zajedno sa svojim sugovornicima, sudjelovati u brojnim aktivnostima te obraditi razne teme iz povijesti, kulture, umjetnosti, ali i gastronomije te će posjetit brojne poznate atrakcije, kao što su gradske Zidine, najstarija karantena Lazarete, otok Lokrum, ali i poluotok Pelješac gdje će kušati poznata vina i malostonske kamenice.
-Hrvatske prirodne ljepote česta su scenografija filmskim blockbusterima, serijama i reality showovima. Promocija i prepoznatljivost Hrvatske postiže se kreativnim turističkim uslugama koje uključuju obilazak lokacija snimanja, izrade autentičnih suvenira ili storytellinga čime razvijamo novi turistički proizvod. Uvjereni smo kako će povijesna, kulturna i gastronomska ponuda Dubrovnika u najboljem svjetlu prikazati Hrvatsku u jednoj od najuspješnijih američkih turističkih emisija– istaknula je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.
Foto: HTZ
Promociju na američkom tržištu važnom smatra i prava žena dubrovačke turističke zajednice: -Snimanje emisije ovakve vrste iznimno je važno za promociju na nama jako važnom američkom tržištu te se nadamo kako će se poboljšanjem epidemiološke situacije u budućnosti i povećati broj Amerikanaca– zaključila je Ana Hrnić.