Submarine burger je puno više od burgera, a to tvrdi i Financial Times

Vodeći magazin za politiku i financije, Financial Times postoji već više od 130 godina, a zahvaća publiku nešto veću od 16 milijuna čitatelja diljem svijeta. Radi se o globalnom brendu i autoritetu, a koji je upravo hrvatski Submarine uvrstio na listu 1.000 najbrže rastućih tvrtki u Europi.

Mjesto na listi Financial Timesa nije moguće kupiti, a kompletno poslovanje detaljno se analizira proteklih pet godina. Da biste uopće bili razmatrani za listu, tvrtka je morala imati godišnji prihod od minimalno 100.000 eura, a zatim najmanje 1,5 milijuna eura u 2019. godini. Slijedom toga je tvrtka morala zabilježiti rast iznad 35,5%.

– U jesen 2020. godine kontaktirani smo od strane londonskog ureda Financial Timesa, zatražili su dokumentaciju vezanu uz naše poslovanje, a u svrhu mogućeg uključivanja na prestižnu listu najbrže rastućih europskih kompanija, izjavio je Aleksandar Lazinica, osnivač i suvlasnik Submarinea te dodao:

– Od samih početaka pristup Submarine-a komplementaran je u nekim segmentima poslovanja tehnoloških kompanija. Doista nam laska činjenica kako smo mi kao tvrtka iz netehnološke branše završili bok uz bok s tech-kompanijama. Ovo je priznanje za cijelu tvrtku i cijeli Submarine tim. Imperativ nam je oduvijek bio zadovoljstvo naših zaposlenika, jer bez toga nema uspješne kompanije.

Submarine burger 720. tvrtka u svijetu po brzini rasta

Usporedbe radi, Submarine je ostvario ukupan rast od 221,4%, prihod 2019. godine je iznosio vrtoglavih 4,5 milijuna eura, a imali su 77 zaposlenih. U godini kada je korona virus zahvatio svijet, Submarine je premašio godišnji prihod iz 2019. za impresivnih 30%. Upravo svojim rezultatima Submarine je postala jedina netehnološka tvrtka iz Hrvatske zauzevši 720. mjesto najbrže rastućih tvrtki prema Financial Timesu.

– Kompletno smo prilagodili poslovanje već početkom pandemije. Agilnost i prilagodba na nove uvjete poslovanja ključ je uspjeha same tvrtke. Ulaganje u znanje, nove tehnologije i pojačanje managementa tima urodilo je plodom. Izuzetno smo ponosni na ovo priznanje te još jednom čestitam svim članovima Submarine tima!, zaključio je Dragoljub Božović, osnivač i izvršni direktor Submarinea.

Ovo nije jedino priznanje timu koji stoji iza Submarine-a. Podsjetimo kako su 2019. godine ušli i na popis 50 mjesta gdje pojesti najbolji burger na svijetu po mišljenju čitatelja portala Big 7 Travel koji broji zajednicu od 1,5 milijuna čitatelja.

U godini kada je korona virus zahvatio svijet, Submarine je otvorio dva nova restorana. U 2021. planiraju ih otvoriti još pet diljem Hrvatske, čime ostvaruju svoju misiju da pruže zadovoljstvo i uživanje u organskim burgerima cijeloj Hrvatskoj. I da, jedna zanimljivost. Čak i jedan takav veliki organizacijski sustav, može biti i svakako je odličan pozitivan primjer kako se povezuje plava i zelena Hrvatske. Može se, sve je stvar ljudi.

Pitanje je samo, kada će Submarine Burger početi osvajati svijet kao novi turistički izvozni proizvod.

POSLJEDNJE OBJAVE

Prijavite se na naš newsletter

Tjedna doza najboljih turističkih priča. Newsletter vam daje uvid u najvažnija događanja i teme o kojima se pisalo na portalu turistickeprice.hr

Vaša e-mail adresa bit će sigurno pohranjena i korištena samo u svrhu stranice turistickeprice.hr i neće se prosljeđivati trećim osobama.