Submarine burger je puno više od burgera, a to tvrdi i Financial Times

Vodeći magazin za politiku i financije, Financial Times postoji već više od 130 godina, a zahvaća publiku nešto veću od 16 milijuna čitatelja diljem svijeta. Radi se o globalnom brendu i autoritetu, a koji je upravo hrvatski Submarine uvrstio na listu 1.000 najbrže rastućih tvrtki u Europi.

Mjesto na listi Financial Timesa nije moguće kupiti, a kompletno poslovanje detaljno se analizira proteklih pet godina. Da biste uopće bili razmatrani za listu, tvrtka je morala imati godišnji prihod od minimalno 100.000 eura, a zatim najmanje 1,5 milijuna eura u 2019. godini. Slijedom toga je tvrtka morala zabilježiti rast iznad 35,5%.

Članak se nastavlja ispod oglasa

– U jesen 2020. godine kontaktirani smo od strane londonskog ureda Financial Timesa, zatražili su dokumentaciju vezanu uz naše poslovanje, a u svrhu mogućeg uključivanja na prestižnu listu najbrže rastućih europskih kompanija, izjavio je Aleksandar Lazinica, osnivač i suvlasnik Submarinea te dodao:

– Od samih početaka pristup Submarine-a komplementaran je u nekim segmentima poslovanja tehnoloških kompanija. Doista nam laska činjenica kako smo mi kao tvrtka iz netehnološke branše završili bok uz bok s tech-kompanijama. Ovo je priznanje za cijelu tvrtku i cijeli Submarine tim. Imperativ nam je oduvijek bio zadovoljstvo naših zaposlenika, jer bez toga nema uspješne kompanije.

Submarine burger 720. tvrtka u svijetu po brzini rasta

Usporedbe radi, Submarine je ostvario ukupan rast od 221,4%, prihod 2019. godine je iznosio vrtoglavih 4,5 milijuna eura, a imali su 77 zaposlenih. U godini kada je korona virus zahvatio svijet, Submarine je premašio godišnji prihod iz 2019. za impresivnih 30%. Upravo svojim rezultatima Submarine je postala jedina netehnološka tvrtka iz Hrvatske zauzevši 720. mjesto najbrže rastućih tvrtki prema Financial Timesu.

– Kompletno smo prilagodili poslovanje već početkom pandemije. Agilnost i prilagodba na nove uvjete poslovanja ključ je uspjeha same tvrtke. Ulaganje u znanje, nove tehnologije i pojačanje managementa tima urodilo je plodom. Izuzetno smo ponosni na ovo priznanje te još jednom čestitam svim članovima Submarine tima!, zaključio je Dragoljub Božović, osnivač i izvršni direktor Submarinea.

Ovo nije jedino priznanje timu koji stoji iza Submarine-a. Podsjetimo kako su 2019. godine ušli i na popis 50 mjesta gdje pojesti najbolji burger na svijetu po mišljenju čitatelja portala Big 7 Travel koji broji zajednicu od 1,5 milijuna čitatelja.

U godini kada je korona virus zahvatio svijet, Submarine je otvorio dva nova restorana. U 2021. planiraju ih otvoriti još pet diljem Hrvatske, čime ostvaruju svoju misiju da pruže zadovoljstvo i uživanje u organskim burgerima cijeloj Hrvatskoj. I da, jedna zanimljivost. Čak i jedan takav veliki organizacijski sustav, može biti i svakako je odličan pozitivan primjer kako se povezuje plava i zelena Hrvatske. Može se, sve je stvar ljudi.

Pitanje je samo, kada će Submarine Burger početi osvajati svijet kao novi turistički izvozni proizvod.

- Oglas -

POSLJEDNJE OBJAVE

Prijavite se na naš newsletter

Tjedna doza najboljih turističkih priča. Newsletter vam daje uvid u najvažnija događanja i teme o kojima se pisalo na portalu turistickeprice.hr

Vaša e-mail adresa bit će sigurno pohranjena i korištena samo u svrhu stranice turistickeprice.hr i neće se prosljeđivati trećim osobama.