ADAC, najveći njemački, ali i europski autoklub proveo je istraživanje upita svojih članova. Naime od svibnja do rujna ove godine bilo je čak 350.000 upita članova njemačkog autokluba, koji su se odnosili na rute prema omiljenim odredištima za godišnji odmor. Hrvatska je prema rezultatima istraživanja ADAC-a zauzela odlično treće mjesto.
Na rang listi država po broju upita, kao i inače, vodeća je Njemačka s 33% upita, što je rast od 3,4 postotna boda u odnosu na 2019. Druga je Italija s oko 15% upita što predstavlja pad u odnosu na prošlu godinu od četiri postotna boda. Hrvatska je zauzela odlično treće mjesto te pritom bilježi rast od gotovo pet postotnih bodova. Na četvrtom je mjestu Austrija, a destinacije poput Francuske i Turske također bilježe smanjivanje potražnje.
Dodatna potvrda izvrsne pozicije Hrvatske na njemačkom tržištu je i poredak ADAC-a po regijama gdje su po prvi puta, na prvom i drugom mjestu, dvije hrvatske regije – Istra i Dalmacija. Isto je istraživanje potvrdilo i veliko zanimanje Nijemaca za hrvatske kampove pa je tako naša zemlja u ovoj kategoriji, s 15,4% upita, pretekla Italiju i zauzela visoko drugo mjesto, odmah iza vodeće Njemačke koja bilježi 25% upita.
Istraživanje ADAC-a, najvećeg europskog autokluba koji broji više od 21 milijun članova, potvrdilo je okretanje Nijemaca prema domaćim destinacijama za vrijeme korona krize. Osim toga, potvrdilo je i projekcije prema kojima se Hrvatska ubrajala među traženije destinacije zbog dobre epidemiološke situacije te dobre povezanosti cestovnim pravcima sa zemljama srednje Europe, a među kojima je i Njemačka.