Turistička zajednica Imota u suradnji s Udrugom K.U.M. Proložac izdaje brošuru u kojoj će se naći ponuda brojnih Obiteljsko-poljoprivrednih gospodarstava s područja Imotske krajine. Nakon prošlogodišnjeg lockdowna naime, ponuda zdrave hrane lokalnih proizvođača s ovog područja preselila je na društvene mreže. Udurga K.U.M. Proložac pokrenula je Facebook grupu “Imotska pijaca” koja danas ima više od 9.000 članova, a kako sve ne bi ostalo samo u virtualnom svijetu uskočila je Turistička zajednica Imota.
– Imotska pijaca od svojih početaka povezuje OPG-ove, a neki od njih, koji su to željeli, svoje su mjesto pronašli i u tiskanoj brošuri, koju ćemo dijeliti iznajmljivačima, hotelima, ali i na info punktovima na području turističke zajednice, rekao je Luka Kolovrat, direktor Turističke zajednice Imota.
No to neće biti kraj suradnje turističke zajednice i Udruge K.U.M. Kako bi se dodatno promoviralo domaće proizvode, a samim time i Imotsku krajinu kao turističku destinaciju, u najavi je i manifestacija “Imotska pijaca” kojom bi se posjetiteljima predstavila bogata ponuda ovog područja.
– Planiramo održati manifestaciju 11. kolovoza i na njoj okupiti domaće proizvođače. Manifestacija “Imotska pijaca” poslužit će nam za promociju proizvođača, ali i brošure koja se tiska u 2.000 komada i bit će dvojezična, na hrvatskom i engleskom jeziku, dodao je Kolovrat.
Datum održavanja Imotske pijace, ako epidemiološka situacija to dopusti, poklopit će se s najavama izvrsne turističke posjete u kolovozu. Imotska krajina prošle je godine ostvarila visokih 70% turističkih rezultata u odnosu na predpandemijsku 2019. Rezultati u prvom dijelu ove godine daju mjesta za dodatni optimizam, a prema Kolovratovim riječima od početka srpnja rezultati su, u odnosu na prošlu godinu, bolji za pet do šest posto. Na kraju recimo kako je turističku ponudu Imotskog i Imotske krajine obogatio i program manifestacije “Imotska sila” u sklopu koje će se do 7. kolovoza održavati zanimljiv zabavni, glazbeni i kulturno-umjetnički program.