Inovativna turistička promocija: Žumberak kulisa novog dizajna hrvatskog brenda nove generacije

KLISAB, prominentni hrvatski brend nove generacije, predstavlja kampanju za kolekciju LJETO20.  Serija fotografija snimljena na obroncima Parka prirode Žumberak postavlja pastoralu za kulisu novom dizajnu Tomislava Kliškinića i Marka Šabarića.

“Budući da je turizam sinergija i suradnja ljudi kroz inovativni pristup korištenju prirodnih resursa odlučili smo se na zajedničku suradnju sa modnim dvojcem pod brendom KLISAB, a sve kako bi autentični i jedinstvenih doživljaj Žumberka prenjeli jednoj novoj formi. Turizam nam omogućuje otkrivanje novih načina , osobito u današnje vrijeme življenja, novog normalnog” ističe Ivana Alilović, direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije koja je prepoznala ovaj projekt kao još jednu mogućnost promocije prekrasnih obronaka Žumberačke gore.

Članak se nastavlja ispod oglasa

Žumberak, kao očuvani mozaik tradicionalnog krajobraza, s bogatstvom flore i faune, geološkim posebnostima i vrijednim arheološkim nalazištima može privući brojne turiste, a ovog puta bio je kulisa modnoj priči. Žumberak – Samoborsko gorje je jedan od 11 Parkova prirode u Hrvatskoj.

Zeleno srce jedno je od najrjeđe naseljenih u Hrvatskoj, a upravo netaknuta priroda danas je najjači turistički adut. Hrvatski modni dvojac iskoristio je upravo kadrove netaknute prirode Žumberačke gore kako bi predstavio svoju novu kolekciju.

KLISAB LJETO20 razvija kontinuitet estetike brenda kojeg obilježava ishodište u klasici i minimalizmu, preinačenima tako da čine suvremena dizajnerska rješenja. Dizajneri još jednom na prepoznatljiv način pročišćenost i minimalizam suprotstavljaju maksimalizmu pojedinih elemenata, a ovog puta to su volumen siluete, predimenzionirani rukavi i uzorak tekstila.

KLISAB kolekciju za ljeto pred nama dominantno obilježava tie dye tehnika manipuliranja materijalom. Pamučni popelini, keperi i viskoze ručno su tretirani za kreiranje uzoraka, zbog čega svaki pojedini odjevni predmet iz ove kolekcije izlazi kao neponovljiv.  Dizajn tekstila KLISAB sada neupitno potvrđuje za snagu brenda, pridodavši tie dye već prepoznatoj patchwork tehnici.

Nova KLISAB ljetna odijela, haljine, košulje, tunike i majice zadržavaju karakter autentične i dominantne odjeće, kao i dodatci kojima dizajneri dovršavaju lookove. #KLISABzaGhetaldus naočale ili KLISAB kožne torbe koje su u ovoj kolekciji dobile i mini, torba-ogrlica inačicu, dio su KLISAB brenda koje je modna publika već prepoznala, a lookovi ove kampanje stilizirani su cipelama brenda Z Code Z.

Fotografije potpisuje Petra Mrša uz tim kojeg čine Petra Sever za Estée Lauder (MUA), Ante Pažanin (kosa), Hana Matić (asistentica stilista), modelima Mia M. i Iva M. iz Agencije Talia Model i Nikola Beban (produkcija).

- Oglas -

POSLJEDNJE OBJAVE

Prijavite se na naš newsletter

Tjedna doza najboljih turističkih priča. Newsletter vam daje uvid u najvažnija događanja i teme o kojima se pisalo na portalu turistickeprice.hr

Vaša e-mail adresa bit će sigurno pohranjena i korištena samo u svrhu stranice turistickeprice.hr i neće se prosljeđivati trećim osobama.