Istraži Zagreb i Zagorje – otkrij ljepotu i ponesi uspomene

Promotivna kampanja Turističke zajednice grada Zagreba “Blizu grada, blizu srca”, proširena je kroz suradnju s Turističkom zajednicom Krapinsko-zagorske županije te se time, po prvi puta zajedno promoviraju Zagreb i Zagorje kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju.

Uz fokus na boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi dodatan naglasak stavljen je na eno-gastronomsku ponudu i povijesnu baštinu.

Članak se nastavlja ispod oglasa

– Suradnja s Turističkom zajednicom Krapinsko-zagorske županije logičan je korak nadogradnje naše kampanje “Blizu grada, blizu srca”. Kreirali smo novi vizual, promotivni film, kao i web stranice gdje nudimo razne itinerere i ideje za izlete koji prirodno povezuju Zagreb i Zagorje. Tako se može krenuti Gastronomskim putevima Zagreba i Zagorja, iskusiti tri dana zanimljivosti i opuštanja ili, pak, pogledati prijedloge za Zabavan i aktivan vikend u Zagrebu i Zagorju. Tu je i nova rubrika Jeste li znali koja otkriva da više od 75% površine Zagreba prekrivaju zelene površine te da se barem jedan od 45 gradskih parkova nalazi u svakom kvartu, kao i druge zanimljivosti. Osim toga, kroz kratke video recepte predstavlja se tradicionalna kuhinja Zagreba i Krapinsko–zagorske županije. Turistička zajednica grada Zagreba kampanju pokreće na tržištima Austrije, BIH, Hrvatske, Njemačke, sjeverne Italije, Slovenije i Srbije, a svi materijali, kao i web stranice jezično su prilagođeni tržištima kojima se obraćamo. Ovakvim sadržajima produžujemo boravak gostiju u obje destinacije, poručila je direktorica Turističke zajednice grada Zagreba, Martina Bienenfeld.

Voditeljica Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije, Sanja Škrinjar je također izrazito zadovoljna prvom takvom suradnjom:

– Preklapanja najznačajnijih emitivnih tržišta za obje destinacije su svakako polazišna osnova za realizaciju jedne takve suradnje i vjerujemo da se izuzetno dobro nadopunjujemo u kreiranju još kvalitetnije i bogatije ponude za sve buduće goste naših destinacija s tendencijom produženja boravka na području Zagreba i Zagorja, tim više što se Zagorje “naslanja” na Zagreb i itekako je dobra cestovna povezanost dviju najznačajnijih turističkih destinacija u kontinentalnom dijelu Hrvatske.

Ističemo, kampanja “Blizu grada, blizu srca” kreirana je s ciljem stvaranja jedinstvene platforme promocije bogate ponude Zagreba i njegove okolice. Kampanja je proširena na Krapinsko–zagorsko županiju te će se, kao destinacijska kampanja, obraćati emitivnim tržištima tijekom cijele godine. Web stranice Around Zagreb nude kreativne prijedloge što treba vidjeti i raditi, a na njima se nalazi i promotivni film koji pokazuje prirodnu, eno-gastronomsku, sportsku i povijesnu ponudu Zagreba i Zagorja.

- Oglas -

POSLJEDNJE OBJAVE

Prijavite se na naš newsletter

Tjedna doza najboljih turističkih priča. Newsletter vam daje uvid u najvažnija događanja i teme o kojima se pisalo na portalu turistickeprice.hr

Vaša e-mail adresa bit će sigurno pohranjena i korištena samo u svrhu stranice turistickeprice.hr i neće se prosljeđivati trećim osobama.