Cilj kampanje je osvijestiti korisnike da epidemiološka situacija ovisi isključivo o ponašanju pojedinca. Zbog povećanja broja zaraženih koronavirusom u Hrvatskoj, ali i drugim europskim zemljama te intenziviranje turističkog prometa, Hrvatske autoceste pripremile su letak preveden na osam jezika koji je distribuiran predstavništvima HTZ-a, HAK-u, autoklubovima i kamping organizacijama u zemljama iz kojih dolazi glavnina turističkog motoriziranog prometa.
Putujte sigurno i odgovorno
Na cijeloj mreži dionica HAC-a i ARZ-a postavljaju se plakati koji pozivaju na pridržavanje epidemioloških mjera, a nalazit će se na odmorištima, prodajnim uredima i benzinskim postajama partnerima u kampanji. Dvojezični plakati sadrže QR kod poveznicu na mrežnu stranicu koronavirus.hr.
Otvaranjem granica, dolaskom stranih turista i sezone godišnjih odmora za domaće korisnike, povećava se i promet na autocestama. Premda HAC i ARZ trenutno bilježe otprilike 70% prošlogodišnjeg prometa, za vršnih opterećenja na prometnicama stvaraju se i gužve u objektima na autocestama pa se ujednačenom informativnom kampanjom nastoji održati svijest o koronavirusu i poticati na odgovorno ponašanje. Leci sadrže informacije o planiranju putovanja, modelima beskontaktnog plaćanja kao i preporuke za pridržavanje epidemioloških mjera.
Poruke informativne kampanje usklađene su od strane struke i Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, a predlošci informativnih plakata ustupljeni su i drugim koncesionarima autocesta u RH. HAC je ujedno i prvi domaći operator autocesta koji je pokrenuo Instagram profil @hrvatske_autoceste.