Kinesko izdanje Lonely Planeta, jednog od najutjecajnijih brendova svjetskih turističkih vodiča, u svom ožujskom izdanju objavio je vodič o Zagrebu. Vodič na simpatičan i živopisan način donosi sve informacije o Zagrebu te navodi kako je prvenstveno namijenjen putnicima koji vole kulturu, umjetnost i lokalnu hranu.
Kako je Zagreb na kineskom tržištu poznat kao “grad muzeja”, autorica vodiča Si Ma Yan u tekstu naglasak stavlja na muzeje, galerije, murale, fasade i ostale oblike ulične umjetnosti na zagrebačkim ulicama. Autorica također preporučuje i posjet zanimljivim antikvarijatima te kupnju antiknog nakita u brojnim retro vintage dućanima i šarmantnim radionicama nakita.
Kada je riječ o smještaju predložene su opcije za različite kategorije putnika, od luxury segmenta do putnika s manjim budžetom. U vodiču je posebno istaknuto kako je Zagreb idealan za šetnje lijepim parkovima, a Hrvatska popularna i kao filming destinacija.
Lonely Planet Kina
Foto: Hrvatska turistička zajednica
Dodajmo kako Predstavništvo HTZ-a u Kini kontinuirano provodi aktivnosti i održava odnose s važnim kineskim turističkim subjektima pa je tako Franka Gulin, zajedno s hrvatskim veleposlanikom u Kini Darijem Mihelinom boravila u službenom posjetu kineskoj pokrajini Chongqing gdje su održani susreti s predstavnicima odjela i poslovnih subjekata za kulturu i turizam.
Chongqing Municipality jedna je od najbrže rastućih kineskih pokrajina u poljima ekonomije, kulture i turizma, na čijem području živi oko 40 milijuna stanovnika. Zračna luka u pre-COVID vrijeme bila je odlično povezana sa svim vodećim zračnim lukama diljem svijeta te je to područje bilo u konstantom rastu kada je riječ o outbound putovanjima.
Izvor i foto: Hrvatska turistička zajednica
Naslovna fotografija: Pixabay