Google Flights – Googleov online pretraživač letova – ima novu značajku koja korisnicima na stranici omogućuje brzo prikazivanje rezultata za najjeftinije avionske karte, prenosi stručni turistički news portal Hrturizam.hr.
Sposobnost brzog razvrstavanja potencijalnih rezultata pretraživanja za kupnju prema najnižoj cijeni može se činiti kao očigledna funkcija za online prodaju. Međutim, Google Flights radio je gotovo 14 godina ne dopuštajući korisnicima da odmah pronađu najjeftiniju opciju.
Umjesto toga, tražilica se oslanjala na niz filtara i opciju klizača koja učinkovito zahtijeva od korisnika da pogode koliko bi najniža cijena mogla biti niska i prema tome pomiču klizač ulijevo dok se više ne pojave letovi.
Korisnici su također imali mogućnost prilagoditi koliko žele zaustavljanja, kada će zrakoplov krenuti ili sletjeti, koliko prtljage im je dopušteno i koje zrakoplovne prijevoznike ili grupe zrakoplovnih prijevoznika preferiraju, kako bi došli do odabira leta koji daje najbolju opciju s obzirom na cijenu i druge čimbenike.
Sada je servis za rezervacije letova otkrio da uvodi opciju ‘najjeftinije‘, za koju internetski div navodi kako će biti dostupna globalno do kraja listopada 2024. godine, a koju Simon Calder u Independentu opisuje kao ‘game changer’ za lovce na povoljne cijene.
Unosom željenih podataka o putovanju i pritiskom na gumb ‘najjeftinije’ potencijalni putnici mogu vidjeti najpovoljniji let jednim klikom, bilo da opcije karte nudi prodavatelj treće strane ili sama zrakoplovna tvrtka.
To znači da umjesto uobičajenog vraćanja rezultata optimiziranih za spoj cijene i pogodnosti, njezine najjeftinije opcije rute možda neće biti i optimalne. Svatko tko je upoznat s korištenjem Skyscannera ili Expedije bit će svjestan da su određeni kompromisi potrebni ako je postizanje najniže cijene prioritet.
S obzirom da cijene goriva rastu, rute se produžuju jer zrakoplovne tvrtke izbjegavaju zone sukoba i pritisak na dostupnost sjedala zbog nedostatka zrakoplova. Funkcija “najjeftinije” posljednji je u nizu poteza koje Google poduzima kako bi pomogao korisnicima Google Flights da budu sigurni u svoju kupnju. Podsjetimo, u proljeće 2023. uveo je ‘jamstvo cijene‘ obećavajući putnicima povrat bilo koje razlike u cijeni.
Obećanja cijena stari je trik koji se koristi kako bi se povećala vjerojatnost trenutne prodaje, a koriste ga trgovci na malo znajući da vrlo malo kupaca ikada inzistira na povratu novca.
Izvor: HrTurizam.hr