Odličan promotivni film spaja Zagreb sa svojom okolicom – zelenom i primamljivom Zagrebačkom županijom

„Blizu grada, blizu srca” odnosno engleska verzija „Around Zagreb“ naziv je novog promotivnog filma Turističke zajednice grada Zagreba i Turističke zajednice Zagrebačke županije. Ovaj video uradak snažno i dojmljivo povezuje Zagreb sa njegovom okolicom, a nastavak je istoimene kampanje koja je tijekom ljeta zabilježila odlične rezultate. Film stavlja naglasak na zelenilo, boravak u prirodi, rekreaciju, kao i na bogatu kulturnu i gastronomsku ponudu glavnog grada i zagrebačkog zelenog prstena.

Zagreb kao urbana europska metropola i zelena i skrivena tajna Zagreba njegova okolica Zagrebačka županija, koja na samo 20 minuta od Zagreba u bilo kojem smjeru donosi mir i boravak u prirodi, šetnice, poučne staze, biciklističke staze i brojne sadržaje aktivnog turizma uz kuće za odmor, vinske ceste i široki izbor gastronomskih delicija, u kombinaciji su neodoljiva turistička atrakcija.

Film produkcijski potpisuje Martina Miličević koja je za video Zagrebačka vinska priča/ Winetasting Path Home dobila veliko priznanje na svjetskom video natjecanju najtiražnijeg vinskog magazina Wine Spectator gdje je zagrebački video bio treći u žestokoj konkurenciji. Narator u filmu je američki peterostruki dobitnik Emmy-ja Rob Reider koji je sudjelovao i u filmu „Zagreb Loves You“.

Odličan je ovo primjer suradnje gdje po prvi put dvije turističke zajednice partnerski surađuju u promociji Zagreba i okolice kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju. U ljetnom periodu ova kampanja bilježi zapažene rezultate pa je, tako, najviše posjeta stranicama kampanje došlo iz Hrvatske (40%), ali i sa tržišta gdje je kampanja provođena – iz Slovenije (35%) te Austrije, Njemačke i BIH (25%).

Zanimljivo je istaknuti kako je zabilježen i interes Amerikanaca, iako na tom tržištu nije rađena posebna promocija što je pokazalo kako priroda i boravka na otvorenom te aktivni turizam imaju prolaz i na tržištu SAD-a što je svojevrsna smjernica za buduće aktivnosti turističkih zajednica.

Zajednička kampanja „Blizu grada, blizu srca“ kreirana je s ciljem stvaranja cjelogodišnje platforme promocije bogate ponude glavnog grada i njegove okolice. Ova kampanja nastavlja se na emitivnim tržištima tijekom cijele godine, a danas predstavlja atraktivnu jesensku ponudu Zagreba i njegovog prstena koji su, po mnogima, upravo najljepši u ovo doba godine.

POSLJEDNJE OBJAVE

Prijavite se na naš newsletter

Tjedna doza najboljih turističkih priča. Newsletter vam daje uvid u najvažnija događanja i teme o kojima se pisalo na portalu turistickeprice.hr

Vaša e-mail adresa bit će sigurno pohranjena i korištena samo u svrhu stranice turistickeprice.hr i neće se prosljeđivati trećim osobama.