Unatoč zabrani kretanja i zatvaranju granica zbog sprječavanja širenja koronavirusa, Turistička zajednica grada Opatije nastavila je komunikaciju s bivšim i budućim posjetiteljima. Svoje aktivnosti većinom su preselili u virtualni svijet, a u kampanji “Planiraj danas, posjeti Opatiju sutra” (Dream today, visit Opatija tomorrow) pozvali su turiste na virtualnu šetnju Opatijom kako bi upoznali njenu povijest i znamenitosti.
Na taj način, kako naglašava Suzi Petričić, direktorica TZ grada Opatije, iskoristili su dosada izgrađene komunikacijske kanale na društvenim mrežama, kao i internetsku stranicu, kako bi pokrenuli kampanju praktički bez troškova i zadržali zanimanje turista za Opatijom, te ih pozvali u posjetu čim to bude moguće.
Naime, turizam je na globalnoj razini još uvijek “na čekanju”, no ljubitelji putovanja željno iščekuju kraj zabrana i raduju se novim putovanjima, a vrijeme prekraćuju pretragom destinacija na internetu.
“Svojim pratiteljima poručili smo kako je važno da ostanu doma, ali da istovremeno dopuste svojoj mašti da odluta opatijskim parkovima, kupalištima, šetnicama… Objavama smo ih potaknuli da osmisle plan putovanja, a istovremeno kroz dio „Upoznaj lokalno“ i predstavili autohtone lokalne proizvođače, umjetnike i baštinu ovog kraja”, pojasnila je Petričić.
U sklopu kampanje, a kao uvertira u intenzivnije predstavljanje turistima objavljen je i promotivni video namjenjen stranim tržištima, kojim se buduće posjetitelje poziva na maštanje o prekrasnom lungomaru, uživanju na morskim valovima i opuštanju na plaži, šetnjama prirodom i okusima lokalne gastronomije.
Treća faza komunikacije uslijedit će neposredno prije i nakon otvaranja granica kada će, prema riječima direktorice Petričić, kada će pozvati svoje goste da svoje snove pretvore u stvarnost i posjete Opatiju – danas.
Kampanja je, prema ocjenama TZ grada Opatije, naišla na odlične reakcije na društvenim mrežama, a objave na šest jezika, koje ciljaju ključna emitivna tržišta, potaknule su i brojne reakcije pratitelja.