Na inicijativu Turističke zajednice Grada Malog Lošinja koju su podržali ugostitelji, brend vitalnosti se ove godine širi i na gastronomsku ponudu kao Lošinj vitality nutrition. Fokus je na jelima koja uključuju nutrijente za promicanje vitalnosti i zdravlja uz stavljanje naglaska na način kuhanja i pripreme hrane.
Gosti koji dolaze na aktivni odmor u podneblje koje i svojim prirodnim adutima doprinosi zdravlju, ili jednostavno preferiraju prehranu za vitalnost, na Lošinju će moći uživati i u nutricionistički nadgledanim gastronomskim delicijama koje su u skladu s njihovim načinom života.
///Fešta lošinjske kuhinje – uživajte u gastro delicijama Lošinja
Lošinj je poznat po blagoj klimi, moru i zraku prve kakvoće. Na njemu raste 230 vrsta ljekovitog bilja od kojih mnoga doprinose prirodnoj aroma terapiji šetnjom, a i dio su lošinjskih specijaliteta. Tu je i 280 km pješačkih i biciklističkih staza te više od 200 sunčanih dana godišnje.
Razrada i provedba ideje implementacije brenda vitality u gastronomsku ponudu, realizirat će se u suradnji s dugogodišnjim partnerima iz poduzeća Abisal, Gastronaut na čelu s prof. Karin Mimicom, s kojima su već ranije realizirani projekti Zaboravljeni okusi naših starih, Miomirisi i okusi Lošinja te promocija Apoksiomenove kuhinje.
Jela za vitalnost
Zainteresiranost za sudjelovanje u projektu je prijavilo 15-ak lošinjskih restorana. Oni će u narednih nekoliko mjeseci svoje pojedine specijalitete, načinom pripreme i kombinacijom namirnica predložiti za oznake jela za vitalnost.
///Lošinjski restoran Alfred Keller najbolji je fine dining hotelski restoran u Europi
Kako bi i s nutricionističke strane gosti bili na sigurnom, mag. nutr. Diana Gluhak Spajić, autorica Healthy meal standarda, osmislila je kombinaciju mediteranske i anti-age prehrane s Lošinjskim namirnicama te će nadgledati recepture i načine pripreme jela kandidiranih za oznaku “Vitality”.
Otočno začinsko bilje, riba, rakovi i školjke iz Lošinjskog akvatorija te otočna janjetina, u središtu su ove gastronomske priče koja objedinjuje autentične okuse s prehranom za vitalnost i aktivnostima koje Lošinj nudi – staze, blaga klima i kvaliteta zraka prve kakvoće.
Vitality jela će biti posebno istaknuta u jelovnicima i u prezentaciji Lošinja kao otoka vitalnosti. Prva jela s oznakom Vitality će biti promovirana tijekom proljeća te postaju dio brenda Lošinja – otoka vitalnosti.
Izvor: Turistička zajednica Grada Malog Lošinja