Svega nekoliko dana nakon što su izašli u javnost krenuli su stizati upiti za Rakhia Bar franšizu i to ne samo iz hrvatskih nego i iz europskih gradova, ističe Matija Blažević, jedan od vlasnika Rakhia Bara te dodaje kako je njihova ponuda od 100 vrsta rakija i cijeli koncept oduševila svijet.
– Situacija s pandemijom nas nije obeshrabrila jer zbilja vjerujemo u ovaj projekt. Rakhia Bar je prva rakhijarnica koja se franšizira. Iznenadili smo se brojem upita koji su stigli u ovako kratkom vremenu. Većina njih stigla je iz Hrvatske, a posebno su nas razveselili oni iz Italije, Slovenije i Malte, ističe Blažević.
Ponuda Rakhia Bara broji više od 100 vrsta rakija.
Srce je zabave i noćnog života svih mladih Riječana. Jedan je od rijetkih barova koji ne prati trendove, već ih stvara. Rakhia Bar u svojoj ponudi ima unikatne artikle, jedan od najspecifičnijih je metar rakije, doslovni metar u koji stane 21 rakija različitih okusa. Tu su još i originalni koncepti zabave od kojih se izdvajaju rakhia taste guessing i rakhia skiing. Pokrenuli su trend brojnih proizvoda – sladoled od rakije, kuhanu raiju, koktele s rakijama i mnoge druge. U 2019. godini prodalo se 85.956 rakija što je još jedan dodatan pokazatelj kako je Rakhia Bar zbilja mali raj za sve ljubitelje rakija.
U prvoj fazi širenja franšize vlasnici će biti orijentirani na područje Hrvatske, ali vrlo brzo izlaze i na inozemno tržište.
– Od začetka ideje pa do njezine finalne realizacije stoji mnogo uloženog vremena, truda i rada, ali i Andrija Čolak, naš najveći support tijekom ovog franšiznog putovanja. Andrija Čolak je vlasnik jedine Hrvatske međunarodne franšize – Surf ‘n’ Fries, prisutne u 16 zemalja i specijalizirane grupacije za franšizni konzalting. S njime smo imali zaista izvrsnu suradnju na čemu smo mu iznimno zahvalni, dodaje Blažević
Osim procesa franšiziranja, u vrijeme pandemije stvorili su i novi kućni brand rakija – The Hogster.
– Našu ponudu od preko 100 vrsta rakija odlučili smo upotpuniti i sa vlastitiom linijom. Ideja za kreiranje The Hogstera došla je nakon godina rada s rakijama, a inspiracija za okuse dolazi direktno od naših gostiju pa smo i okuse prilagodili njihovim željama. Zasad smo plasirali 13 rakija, razvili smo recepturu za već 20, a našu paletu ćemo i u budućnosti proširivati i upotpunjavati s još egzotičnijim okusima, zaključuje Blažević.
Nadam se kako će se kroz par godina rakija na riječki način piti u svim većim europskim gradovima. Ako ste zainteresirani za više informacija o Rakhia Baru i franšizi, kontaktirajte ih ovdje.