Što posjetiti u Hrvatskoj? Emocije i zvukovi u središtu HTZ-ove kampanje “Posjeti me”

Hrvatska turistička zajednica kreirala je posebnu promotivnu kampanju “Posjeti me” namijenjenu promociji turizma na domaćem tržištu, odnosno kako bi potaknula domaće putnike na otkrivanje i istraživanje skrivenih mjesta, manje poznatih lokacija i ljepota naše zemlje.

Kroz šest jednominutnih videa snimanih na Dugom otoku, Šibeniku i šibenskom zaleđu, Slavoniji i Baranji, Zagorju, Međimurju i Gorskom kotaru poseban naglasak stavljen je na svakodnevni život, tradiciju, boje, detalje, ali i na emocije i zvukove specifične za svaku destinaciju. Aktivnosti u sklopu ove kampanje trajat će do kraja studenog, a reakcije publike na prvi objavljeni video, onog s Dugog otoka, i više su nego pozitivne.

///Turističke priče šibenskog zaleđa: Od vrhunskih okusa i mirisa do prizora od kojih zastaje dah

– Želja nam je motivirati domaće goste da posjete fantastične lokacije naše zemlje koje zaslužuju više pažnje jer, osim što skrivaju zanimljive običaje, povijesne trenutke i inspirativne ljude, pružaju i jedinstvenu emociju koju posjetitelji mogu doživjeti prilikom boravka u navedenim odredištima. Činjenica je da domaći gosti značajno doprinose ukupno ostvarenom turističkom prometu te rado putuju tijekom cijele godine, a veliki su ljubitelji i kraćih vikend putovanja. Cilj nam je upravo kroz ovu kampanju još snažnije približiti autentičnost i atraktivnost prikazanih krajeva, kako obalnih, tako i onih kontinentalnih, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

posjeti me
Izvor: Hrvatska turistička zajednica

Promotivne aktivnosti provode se kroz offline i online kanale, odnosno native članke, oglašavanje na društvenim mrežama, print oglase, digitalno vanjsko oglašavanje, YouTube itd. Kampanju je moguće pratiti i na web stranici Hrvatske turističke zajednice na kojoj je već objavljen jednominutni video o Dugom otoku.

///Kako upoznati Slavoniju u četiri dana: priroda, ljudi i hrana

Dodajmo kako su domaći gosti u prvih devet mjeseci ove godine u Hrvatskoj ostvarili 2,4 milijuna dolazaka i 12,1 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od +6% u dolascima i +1% u noćenjima. Nadalje, domaće se tržište nalazi na visokom drugom mjestu po ostvarenom prometu, odmah iza vodeće Njemačke.

POSLJEDNJE OBJAVE

Prijavite se na naš newsletter

Tjedna doza najboljih turističkih priča. Newsletter vam daje uvid u najvažnija događanja i teme o kojima se pisalo na portalu turistickeprice.hr

Vaša e-mail adresa bit će sigurno pohranjena i korištena samo u svrhu stranice turistickeprice.hr i neće se prosljeđivati trećim osobama.