Prvi gastro-enološki Wine & Walk festival pod zemljom, ZAGREB UNDERGROUND, prošle je godine privukao veliko zanimanje posjetitelja. Ovaj koncept također je okupio ljubitelje vina u Rijeci i Splitu, pa organizatori UNDERGROUND festivala najavljuju još uzbudljivije degustacijsko putovanje kroz podzemlja najvećih hrvatskih gradova. Tako će Tunel Grič u centru Zagreba po drugi puta postati najveća urbana vinarija u kojem će se ponovno održati wine & walk festival ZAGREB UNDERGROUND 25.

///Zagreb Underground – prvi vinski festival u tunelu
Ovogodišnja tema festivala vina, delicija i zabave je tko ima bolja vina – Slovenija ili Hrvatska? U zagrebačku podzemnu “bitku” vinskim čašama na 3.000 četvornih metara prostora, u tunelu dugom 350 metara, kreće sedamdesetak vinara iz cijele Slovenije i Hrvatske koji će na ovaj sraz, 11. i 12. travnja od 15 do 22 sata, donijeti više od 400 najboljih vina, od kojih je više od 100 premijerno.
Osim vina, svi posjetitelji ZAGREB UNDERGROUNDA moći će degustirati i najbolje suhomesnate delicije i sireve te selekciju izvrsnih domaćih i stranih žestokih pića.

Uz gastro-enološke degustacije najavljena i dobra zabava
Lav art studio održat će premijerno četiri kreativne paint & wine radionice. Posjetitelji će na njima moći naučiti crtati i pri tome sljubljivati vina. Tu je i po prvi put digitalna vinska izložba osmišljena uz pomoć umjetne inteligencije. Tema će joj biti slavne osobe iz povijesti, koje su svoja najveća djela proslavljali uz čašu vinu.

Prvog dana festivala, 11. travnja, posjetitelji će moći uživati uz urbane hitove funky, soul, reggae i ska glazbe, a nastupit će Ružica (The Voice) Čović s bandom. Dan kasnije, u subotu iz Čakovca stižu gospodari dobre zabave band Dobre Vibracije.
Organizatori su pripremili i uzbudljive nagradne igre, photo booth i 360 booth uređaje za snimanje zabavnih foto i video uradaka. U suradnji s Muzejom mamurluka bit će i dodatnih iznenađenja.
Ulaz u Tunel Grič ove je godine omogućen i iz Mesničke i iz Radićeve ulice, a kako bi se izbjegla gužva posjetitelji biraju ulaznice isključivo na točno vrijeme s razmakom od 15 minuta.

Ulaznice su već u prodaji u online sustavu ENTRIO te na njihovim prodajnim mjestima. Kao i prošle godine organizatori će dio prihoda od prodanih ulaznica donirati za rad nekoj od zagrebačkih humanitarnih udruga. Prošle godine bila je to udruga Krijesnice.