Zajednička turistička ponuda Gospića, Plitvičkih jezera i Udbine

Kako bi dodatno pridonijeli promidžbi hrvatskog turizma, ali i zajednički provodili aktivnosti na svojim područjima, turističke zajednica grada Gospića i općina Plitvička jezera i Udbine, dobile su suglasnost za udruživanje. Naime, kako bi zajednički razvijali i promovirali turističke proizvode, turističke zajednice će zajedničkim aktivnostima djelovati kao jedinstvena destinacija.

Priča je to koja u hrvatskim okvirima nije novost i pokazala se kao uspješan projekt koji doprinosi razvoju destinacija. Dodatna prednost je što se područje Plitvičkih jezera, grada Gospića i općine Udbina nalaze u krugu 50 kilometara, međusobno se dodiruju i nalaze se u istoj, Jedinici regionalne samouprave, Ličko-senjskoj županiji.

Članak se nastavlja ispod oglasa

Nacionalni park Plitvička jezera raspolaže svjetskim prirodnim biserom i velikim brojem turista koji mogu upotpuniti svoj boravak Nacionalnom parku tako da posjete grad Gospić, koji je centar županije, te odaberu neku od brojnih dodatnih sportskih, turističkih, adrenalinskih ili kulturnih aktivnosti.

Nedostatak promocije povijesno poznatog i značajnog područja Republike Hrvatske, općine Udbina, odnosno srednjovjekovne Krbave ovim projektom bi se promijenila i destinacija bi dobila povijesno i vjerski značajniju ulogu nego što je to imala do sad. Udbina sa svojim položajem, povijesnim i kulturnim značajem, vjerskim turizmom i prirodnim posebnostima, te poznatom eko proizvodnjom može itekako pridonijeti razvoju zajedničke turističke destinacije u marketinškim aktivnostima koje nam predstoje, upotpuniti turističku ponudu, a na zadovoljstvo turista koji nas posjećuju.

Zajedničkim programom moći će se kvalitetnije raditi na razvoju turističkog proizvoda i promotivnim aktivnostima Lika je lik, te definirati turistički brend destinacije odnosno mikroregije kao cjeline.

Razvoj raznolike ponude i generiranje potražnje preduvjet su za cjelogodišnji turizam kojem turističke zajednice teže i koji mora osigurati stabilnost te puno značajniji učinak turizma na čitavo gospodarstvo. Kroz cjelogodišnji turizam, odmicanje od sezonalnosti i ponudu kvalitetnog i prepoznatljivog proizvoda kroz cijelu godinu, može se dočarati sve što nude ruralne destinacije. Cilj je posjetiteljima pružiti korisne i zanimljive informacije o turističkoj ponudi destinacije, te prikazati atraktivnosti destinacije. Na taj način privući će se novi posjetitelji i pozicionirati destinaciju na turističkom tržištu uz izgradnju imidža destinacije kao sigurne, koja nudi raznovrsnu ponudu, a tu prepoznatljivost zadržati kao trajni zaštitni znak.

Pred turističkim zajednicama predstoji definiranje potencijalnih budućih resursa, inventarizacija proizvoda i programi razvijanja Outdoor ponude.

- Oglas -

POSLJEDNJE OBJAVE

Prijavite se na naš newsletter

Tjedna doza najboljih turističkih priča. Newsletter vam daje uvid u najvažnija događanja i teme o kojima se pisalo na portalu turistickeprice.hr

Vaša e-mail adresa bit će sigurno pohranjena i korištena samo u svrhu stranice turistickeprice.hr i neće se prosljeđivati trećim osobama.