Eat Pannonia: Dvometarska slavonska pogača sa čvarcima podijeljena posjetiteljima na turističkom sajmu Place2Go

Projekt Pannonia Gourmet uvršten je među osam najboljih primjera održive gastronomije prema izboru Europske komisije, a na Međunarodnom turističkom sajmu Place2GO u Zagrebu projekt je predstavljen stručnoj turističkoj javnosti i posjetiteljima.

Tim povodom napravljena je i podijeljena posjetiteljima vjerojatno najveća hrvatska pogača sa čvarcima kao simbol slavonske gastronomije, ali i poziv svima na uživanje u okruženju prirode Šokačkog stana i bogatoj tradiciji i kulturi.

Članak se nastavlja ispod oglasa

Ukusna pogača koja je zamirisala prostor zagrebačke Arene i izmamila osmjehe na lice posjetitelja i izlagača napravljena je u Vinkovcima u okviru prezentacije slavonske svinjokolje i tradicionalnih gastronomskih proizvoda od slavonske svinje. Vjerojatno je ovo najveća slavonska pogača sa čvarcima u Hrvatskoj, ali i na svijetu – ako je vjerovati Google-u. Ovim simboličnim činom Vinkovčani su zaključili uspješno proveden projekt i započeli novu turističku priču najstarijeg kontinuirano naseljenog grada u Europi.

Za ovu nesvakidašnje veliku pogaču sa čvarcima dužine gotovo 2 metra i širine 60 centimetara kuhar Filip Zovkić trebao je čak 18 kilograma brašna, 8 litara mlijeka, 8 kilograma čvaraka, 600 grama kvasca, pola kilograma soli, 200 grama šećera, pola litre ulja, 30 grama papra i 10 jaja. Uz promociju projekta i brenda Eat Pannonia na sajmu su Slavonci predstavili i vino od meda – sve poznatiju medovinu koju je popularizirala serija Game of trones te premium rakije inače najpoznatije voćne kapi Slavonije i Srijema.

Podsjetimo, promovirani Pannonia Gourmet projekt je rezultat prekogranične suradnje između Hrvatske i Srbije. Cilj projekta je razvoj inovativnog i integriranog turističkog proizvoda kao i promicanje regionalnog enogastro turizma stvaranjem zajedničkog brenda “Eat Pannonia”. Kroz razvoj zajedničke gastronomske ponude, rast kapaciteta sudionika i sveukupno povećanje atraktivnosti prekogranične regije turizam se prepoznaje kao jedan od ključnih čimbenika za gospodarski rast.

Inače sam projekt promiče brend “Eat Pannonia” u okviru kojeg je obnovljen i Šokački stan u Vinkovcima koji postaje suvremen gourmet centar, a Agencija za razvoj i investicije Grada Vinkovaca koja je uz Grad Vinkovce partner u provedbi, projekt je prijavila i u zbirku najboljih praksi Europske komisije European Destinations of Excellence (EDEN) 2022. Ovo izvješće prikazuje najinovativnije održive turističke projekte, ideje i inicijative, a Pannonia Gourmet našao se među osam najboljih. Cjelokupno izvješće ima za cilj podizanje svijesti o alatima, inicijativama i projektima održivog turizma, dijeljenje najboljih praksi u održivom turizmu koje provode destinacije te jačanje peer-to-peer učenja i inovativnog razvoja turizma.

Podsjećamo da se financijskim sredstvima ovog projekta revitalizirao i Šokački stan u Vinkovcima koji će predstavljati Gourmet centar, odnosno mjesto regionalne gastronomsko-turističke priče. Bit će to odredište uživanja u okružju prirode, ali istodobno i učenja o tradiciji i kulturi šokačkog kraja.

- Oglas -

POSLJEDNJE OBJAVE

Prijavite se na naš newsletter

Tjedna doza najboljih turističkih priča. Newsletter vam daje uvid u najvažnija događanja i teme o kojima se pisalo na portalu turistickeprice.hr

Vaša e-mail adresa bit će sigurno pohranjena i korištena samo u svrhu stranice turistickeprice.hr i neće se prosljeđivati trećim osobama.