Lika je lik – nova kampanja promovira Liku koja je top destinacija i danas kada turisti izbjegavaju masovna okupljanja

Prema legendi : „ Bile dvije sestre, dvije kneginje. Obadvjema je pripadala zemlja, koja se zove Lika i Krbava. Tu su one zemlju dobile  po očevoj smrti. Jedna je sestra Karolina, dobila Krbavu i po njoj se prozvao taj kraj. Druga sestra je dobila današnju Liku. Ta je kneginja bila boležljiva pa je  putovala okolo tražeći lijeka. Ožedni i napije se vode kod Ribnika. Bol okrene na bolje. Ona je vidjela, da joj ta voda dobro čini, da je upravo liči ( liječi). Ta je voda postala za nju „lik“ (lijek), pa je zato prozva „Lika“, a od vode dobi cijeli kraj ime Lika“. (IZVOR : Danica 1992,Autor teksta Ante Rukavina).

Turistička zajednica općine Plitvička Jezera i Turistička zajednica grada Gospića predstavile su zajednički projekt zanimljivog naziva „Lika je lik“.

Članak se nastavlja ispod oglasa

Kampanja je usmjerena na predstavljanje ključnih turističkih atributa poput prekrasne prirode i bogate outdoor ponude. Kampanja je trenutno namijenjena domaćem tržištu , šaljemo poruku i važnost boravka u prirodi, poruku da gostima nudimo sigurnost i privatnost. Obiteljski smještaj , kampovi ,manji obiteljski hoteli ove godine imaju veliku priliku. Gosti će sigurno tražiti mjesta s manje ljudi i s privatnim sadržajima , mjesta gdje imaju potpuni mir i privatnost gdje Lika ima veliku prednost i odgovara trenutnim uvjetima na tržištu.   Moramo poslušati tržište, ponuditi sigurnost , privatnost , brigu, nezagađeni zrak ,  čistu prirodu, vodu, aktivnosti u prirodi. Turisti će tražiti individualni transport, individualni smještaj, individualne aktivnosti…..Znamo da je naša županija prostorno najveća županija u RH i  da ima najmanje stanovnika što je  naša prednost i to svakako trebamo naglašavati u ovo vrijeme” poručuju inicijatori ovog projekta.

Video kampanja Lika je lik #odličilogično

Za ovaj komunikacijski koncept pripremljen je video materijal i brošura u digitalnom i tiskanom obliku na Hrvatskom jeziku, kampanja će se voditi putem društvenih medija, a kada prilike dopuste  u planu su i promocije u većim gradovima poput Zagreba, Splita i Rijeke. Svakako moramo napomenuti da će Strategija  na kojoj smo radili unaprijediti  provedbu održivog i odgovornog turizma, prijelaz na kružno gospodarstvo i koordinirano djelovanje( uključene su turističke agencije ,obiteljska poljoprivredna gospodarstva, postignut je dogovor sa lokalnim OPG-ima koji će svoju ponudu domaćih i svježih proizvoda dostavljati gostima u njihov trenutni smještaj).

“Druga faza će biti komunikacija prema stranim tržištima koja će uslijediti odmah nakon otvaranja granica. Mi smo ostali pozitivni i nećemo odustati od naše namjere  da zajedničkim radom, koordiniranim djelovanjem  predstavimo i promoviramo našu destinaciju  i ponudimo  najvrjednije i ono najbolje što imamo….” optimistični su organizatori.

#Likajelik #Odlučilogično poruka je koju Lika odašilje putem kampanje.

- Oglas -

POSLJEDNJE OBJAVE

Prijavite se na naš newsletter

Tjedna doza najboljih turističkih priča. Newsletter vam daje uvid u najvažnija događanja i teme o kojima se pisalo na portalu turistickeprice.hr

Vaša e-mail adresa bit će sigurno pohranjena i korištena samo u svrhu stranice turistickeprice.hr i neće se prosljeđivati trećim osobama.