Ove godine očekuje nas niz zanimljivih manifestacija i događanja na istoku Hrvatske. Moglo se to zaključiti na medijskoj konferenciji odnosno “turističkoj kavi”, koju je za novinare organizirala Turistička zajednica Osječko-baranjske županije. Mjesec baranjske kuhinjske, Vinski mjesec Osječko-baranjske županije, Deer & Bike, samo su neka od velikog broja događanja koja su najavljena za ovu godinu.
Turistička zajednica Osječko-baranjske županije zajedno s turističkim zajednicama Bilja, Baranje, Osijeka, Draža, Đakova, Erduta, Donjeg Miholjca, Valpova, Bizovca, Našica i Belišća predstavili su brojne inicijative i projekte s kojima se sustav aktivno priprema za turističku sezonu.
Predstavljena nova turistička kampanja “Pomakni granice”
Susret je započeo čitanjem pisma Slavonaca i Baranjaca s pozivom na kretanje, pomicanje granica i otkrivanje ove živopisne destinacije već od proljeća. To je bio uvod u novu promotivnu kampanju Turističke zajednice Osječko-baranjske županije pod nazivom “Pomakni granice” koja je krenula ovaj tjedan na nacionalnoj razini.
Predstavljen je i daljnji razvoj brand platforme HeadOnEast Croatia/ Visit Slavonia Baranja i novi vizuali za destinacije koje čine ponudu na razini Osječko-baranjske županije. Tako po prvi put pod jednim vizualnim identitetom “nastupaju” sve tri baranjske turističke zajednice – Turistička zajednica Općine Bilje – Kopački rit, Turistička zajednica Općine Draž i područna Turistička zajednica Baranje. Uz to, ove neformalno udružene turističke zajednice u suradnji sa županijskom turističkom zajednicom, organiziraju ovo proljeće novo događanje pod nazivom “Mjesec baranjske kuhinje” usklađeno sa aktualnim epidemiološkim mjerama. Od 10. travnja do 2. svibnja svaki vikend održati će se na ruralnim imanjima radionice na otvorenom za 25 sudionika na temu pripreme autentičnih baranjskih jela poput perkelta od soma, štuke u mundiru, graha u ćupu i drugih delikatesa. Uz to baranjski restorani nudit će i stara jela u novom ruhu.
Osijek i okolica idealni za digitalne nomade
Predstavljeni su i projekti koji se provode u suradnji s Ministarstvom turizma i sporta i Hrvatskom turističkom zajednicom poput “Safe stay in Croatia” i posebne ponude za digitalne nomade.
Projekt „Safe stay in Croatia” komunicira Hrvatsku kao sigurnu turističku destinaciju kroz dodjelu oznake istoimenog naziva. Oznaka se dodjeljuje besplatno dionicima iz hrvatskog turističkog sektora i ostalima koji su dio lanca putovanja, koji se prijave u sustav te ispune prijamni obrazac kojim potvrđuju i jamče poštivanje i provođenje aktualnih zdravstvenih i sigurnosnih preporuka Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo. Kako je od početka godine na snazi novi Zakon o strancima koji omogućava boravak u Hrvatskoj do godinu dana, Turistička zajednica Osječko-baranjske županije uključila se u projekt promocije destinacije kao idealnog mjesta boravka za digitalne nomade kroz ponudu posebnih programa koji su pripremljeni u suradnji s Golden Slavonia Travel i Maksi Toursom, lokalnim turističkim agencijama koje se bave isključivo privlačenjem gostiju u Slavoniju i Baranju.
Uspješno predstavljanje na međunarodnoj razini
Uz to, destinacija je, kroz ponudu kongresnog i team-building programa, predstavljena međunarodnim kupcima na poslovnom sajmu MEETEX. Sajam hrvatske kongresne industrije ovoga puta održao se virtualno, a Turistička zajednica Osječko-baranjske županije, Hotel Osijek i Golden Slavonia Travel predstavili su ponudu destinacije na desetak B2B sastanaka održanih putem zoom platforme s potencijalnim kupcima iz Izraela, Njemačke, Austrije, Finske, Belgije, Francuske i Italije. Sugovornici su bili predstavnici velikih kompanija poput Ericssona te turističke i “event” agencije specijalizirane za manje grupe i incentive programe.
Aktivno se radi i na razvoju novih proizvoda poput kružnih cikloturističkih ruta na najatraktivnijim lokacijama u suradnji sa Osječko-baranjskom županijom, koja je ovih dana prijavila projekt na tu temu na natječaj Ministarstva turizma i sporta. U međuvremenu Turistička zajednica grada Đakova neformalno se udružila s općinama na području Đakovštine te je krenula u pripremu prvih “outdoor” ruta.
Direktorica Turističke zajednice Osječko-baranjske županije, Ivana Jurić, ističe kako je cilj svih aktivnosti i nove kampanje pozvati domaće posjetitelje na kretanje prema istoku Hrvatske i Slavoniji i Baranji, ali i pomaknuti granice u percepciji ove zanimljive i još turistički neotkrivene regije Hrvatske. Dojam o Slavoniji i Baranji najčešće se potpuno mijenja nakon prve posjete i doživljaja koje destinacija nudi. Stoga ne dvojite kuda ovo proljeće, već pomaknite svoje granice i krenite u osvajanje Slavonije i Baranje!