“It is not the voice that commands the story – its is the ear” izjavio je najpoznatiji svjetki putnik i istraživač – Marco Polo, koji je daleke 1254. godine rođen upravo na otoku Korčuli.
Upravo s tom rečenicom počinje novi promotivni video kampanje ˝Korčula -The island made of dreams˝, koju je pokrenula najveća hotelska kuća na otoku Korčuli – HTP Korčula d.d.
Cilj kampanje je u fokus staviti promoviranje destinacije i njezinih autentičnosti u ovim izazovnim vremenima kad su nam onemogućena putovanja, te na taj način ostati u kontaktu s dosadašnjim posjetiteljima, kao i privući nove posjetitelje da zajedno s nama sanjare, a onda posjete otok Korčulu – kada će to biti moguće uslijed COVID-19 epidemije.
Glavni narativ komunikacije su snovi i sanjarenje: kroz kampanju, pozivaju se posjetitelji da trenutno sanjare o ljepotama otoka Korčule – koji se prezentiraju u kampanji, kao i poruka kako ćemo uskoro svi zajedno moći ostvariti te snove, uz #StayHome, #DreamNow, #TravelLater koji se objedinjuju u #KorčulaTheIslandMadeOfDreams.