Nakon deset dana trajanja, od 16. do 25. listopada, završen je projekt “Tjedan odmora vrijedan” koji se provodio u suradnji Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice. Hrvatski građani, ali i inozemni gosti u promotivnom su tjednu mogli uživati u brojnim sadržajima po 50% povoljnijim cijenama. Popusti su vrijedili za brojne turističke proizvode i usluge, od smještaja, prijevoza, kulturnih, povijesnih, prirodnih znamenitosti i turističkih atrakcija pa sve do ugostiteljskih usluga i različitih doživljaja. U sklopu akcije posjetitelji su mogli iskoristiti jednu od ukupno 424 ponude i usluga iz svih dijelova Hrvatske.
Dobra posjećenost nacionalnih parkova i parkova prirode
Među brojnim turističkim subjektima u akciji su sudjelovali nacionalni parkovi te parkovi prirode, među kojima i Nacionalni park Plitvička jezera koji je svim posjetiteljima ponudio ulaznice po pristupačnoj cijeni od 50 kuna, a ovaj je park u desetak dana posjetilo gotovo 30.000 gostiju.
Dobre rezultate bilježi i Nacionalni park Krka kojeg je u promotivnom tjednu posjetilo 2.700 turista, dok je Nacionalni park Sjeverni Velebit u istom razdoblju prodao više od 500 ulaznica. U Parku prirode Biokovo iznimno su zadovoljni ostvarenim rezultatima jer je u sklopu akcije prodano više od 3.000 ulaznica, a većina gostiju posjetila je najnoviju turističku atrakciju Skywalk.
Odlične rezultate ostvario je i slatkovodni akvarij Karlovac – Aquatika, koji je zabilježio 1.500 posjetitelja, odnosno tri puta više od uobičajenog broja posjetitelja u ovo doba godine.
Krka slapovi
Foto: Simona Robova, Pixabay
Tjedan odmora vrijedan dva puta godišnje
U Ministarstvu turizma i sporta, kao i u Hrvatskoj turističkoj zajednici zadovoljni su postignutim rezultatima. Akcija će se, kako je najavljeno u narednim godinama provoditi dva puta godišnje, u proljeće i u jesen s ciljem jačanja domaćeg turističkog prometa u pred i posezoni.
Dodajmo i kako je više od 150 tisuća jedinstvenih posjetitelja na web stranici Tjedan odmora vrijedan prosječno provelo tri minute proučavajući ponude, a pritom najviše posjetitelja stranice dolazi s područja grada Zagreba te Splitsko-dalmatinske, Primorsko-goranske i Istarske županije.