Kampanja “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!”, koju je Hrvatska turistička zajednica pokrenula početkom svibnja s ciljem poticanja domaćeg turističkog prometa kroz upoznavanje hrvatskih ruralnih destinacija, u svega dva mjeseca postigla je odlične promotivne rezultate ostvarivši gotovo 33 milijuna impresija putem online kanala, društvenih mreža i digitalnog vanjskog oglašavanja, dok je sedam tematskih videa u cijelosti pregledano gotovo četiri milijuna puta.
Foto: Hrvatska turistička zajednica
Brojne hrvatske destinacije, obuhvaćene video materijalima, u razdoblju nakon emitiranja ostvarile porast posjetitelja pa je tako Park prirode Papuk u prvih sedam mjeseci 2021. ostvario rast posjeta od 48% u odnosu na isto razdoblje rekordne turističke 2019. godine.
Muzej krapinskih neandertalaca ostvario je porast individualnih posjetitelja od 12% u odnosu na isto razdoblje 2019., dok je primjerice karlovačka turistička agencija Croatia Open Land tours DMC ostvarila rast od čak 41%.
///Muzej krapinskih neandertalaca – Vrata koja vas vode u povijest
Kampanja se aktivno provodi na online i offline kanalima komunikacija te kroz društvene mreže Croatia, Full of Life uz oznake #RuralnaHrvatska i #DoživiDomaće. U sklopu kampanje svi video materijali dodatno su emitirani na nacionalnim i lokalnim TV postajama.

Kampanju je uz Ministarstvo turizma i sporta inicirala Udruga ruralnog turizma Hrvatske, a realizira se u suradnji sa zajednicama kulturnog i pustolovnog turizma i obiteljskog smještaja pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, dok je zaštitno lice kampanje hrvatska voditeljica Doris Pinčić, koja je ujedno i autorica 12 video materijala koji obuhvaćaju jedinstvenu turističku ponudu hrvatskih ruralnih područja.
Izvor i foto: Hrvatska turistička zajednica