88. najmoćnija žena na svijetu sa Forbesove liste, američka modna dizajnerica Tory Burch, nije odoljela –Novalji!

Američka modna dizajnerica Tony Burch odabrala je uvalu Metajna kraj Novalje koja je polazna točna najljepše trail staze Life on Mars za ambijent snimanja promidžbene kampanje svojih poznatih parfema.

Tory je ljubav prema Mediteranu naslijedila od roditelja koji su upravo na Mediteranu redovito ljetovali, a luksuzni pokloni koje su joj donosili bili su oblik neformalnog modnog obrazovanja. Ova svestrana dizajnerica završila je i povijest umjetnosti, a njene kreacije svojevrsna su posveta vlastitoj obitelji, poput emblematičnih balerinki Reva sa prepoznatljivim logomosmišljenih u čast njezine majke, jednog od najtraženijih predmeta želja fashionistica diljem svijeta.

Ne treba čuditi kako je za svoju najnoviju reklamnu kampanju ova dama istančana ukusa odabrala baš živopisnu Metajnu. Naime, sa svojim plažama Ručicom i Beritnicom s kojima se teško natjecati u ljepoti, slikovitim Kanjonom – područjem gdje je zelenilo optočeno golim kamenim brdima, penjalištem Stogaj sa spektakularnim kamenim tornjem, te opojnim mirisima bilja i mora, ona doista izgleda kao samo srce Mediterana. 

Plaža Beritnica ili kako je domaći zovu Beriknica je kao naslikana i ovdje je priroda učinila jedno od svojih velikih čuda. U plitkom moru posložila je tri velike kamene stijene i stvorila prirodnu instalaciju koja je nezaboravan prizor složit će se svi koji su imali sreće okupati se na ovoj plaži. Iznad plaže se uzdiže spektakularno penjalište Stogaj koje privlači brojne penjače. Plaža je posebna i niti jedna slika ili video ne može ju dočarati u svoj njenoj ljepoti, a od popularne Novalje je udaljena tek desetak kilometara.

Eterični, prozračni ambijent Metajne fantastično se uklopio u priču o 5 novih parfemskih uradaka, a reklamne materijale u kojima manekenke uživaju poput razigranih morskih vila, Tory je podijelila sa više od 3 milijuna svojih pratitelja na društvenim mrežama.

Tory Burch nije jedina koja je za za kulisu svojih editorijala odabrala odabrala slikovito okruženje Novalje, isto je prepoznala i modna biblija Vogue, ali i otmjeni Elle te prpošni Harper’s Bazaar. Baš svima za kampanje kulisa su bili pejzaži mjesečevog otoka koji ostavljaju bez daha svakog tko ih je ugledao. 

– Miris je vrlo osobna stvar i željela sam u ovako kaotičnom svijetu kao što je današnji, inspirirati sve da zamisle svjetliju budućnost, da se usude sanjati, ističe Tory Burch.

U lepršavom reklamnom videu zablistali su tako Electric SkyCosmic Wood,Divine MoonMystic Geranium i Sublime Rose, a emocije i snove majstorski je uspjela pretočiti u olfaktorna iskustva -drvene note servirane su na svjež, sapunast način s dodatkom neodoljivih začina, dok note meda i citrusa daju mirisima živahan i razigran karakter. A zablistala je i naša obala čije slike su zahvaljujući ovakvim editorijalima obišle svijet.

Naslovna fotografija: Agencija Posada, izvor: TZ Novalja

POSLJEDNJE OBJAVE

Prijavite se na naš newsletter

Tjedna doza najboljih turističkih priča. Newsletter vam daje uvid u najvažnija događanja i teme o kojima se pisalo na portalu turistickeprice.hr

Vaša e-mail adresa bit će sigurno pohranjena i korištena samo u svrhu stranice turistickeprice.hr i neće se prosljeđivati trećim osobama.