“A dream waiting for you” kampanja kojom Splitsko dalmatinska županija privlači strane turiste

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije krenula je s promotivnim kampanjama usmjerenim prema tržištu Njemačke, Poljske, Slovačke, Češke, Slovenije, BiH i Austrije.

Cilj kampanje je dodatno promovirati Srednju Dalmaciju kao autodestinaciju.

Pažljivo pratimo situaciju na glavnim emitivnim tržištima Srednje Dalmacije, baš kao i hotelijeri, ugostitelji, turistički kampovi, vlasnici obiteljskog smještaja i nautike, čekajući dogovor epidemiološke i turističke struke kojim bi se trebala omogućiti zaštita zdravlja ljudi i realizacija ljetnog dijela ove turističke godine, ističe Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije te dodaje: “Unatoč skromnim sredstvima s kojima TZ županije u ovim okolnostima raspolaže, pripremili smo promotivne kampanje usmjerene na naša tradicionalna tržišta Njemačke, Poljske, Slovačke, Češke, Slovenije, BiH i Austrije. Kroz njih ćemo Srednju Dalmaciju dodatno promovirati kao autodestinaciju. Najistaknutiji dio promotivne kampanje je novi video koji je lansiran prije nekoliko dana koji je usmjeren na ciljana europska tržišta te predstavlja jedan marketinški iskorak u vrijeme otvaranja granica i uspostave turističkog prometa na ovim područjima” ističe Stella.

Najistaknutiji dio promotivne kampanje je novi video “A Dream Waiting For You” koji je lansiran prije nekoliko dana.

Izvor: HrTurizam.hr

Foto: Pixabay.com

POSLJEDNJE OBJAVE

Prijavite se na naš newsletter

Tjedna doza najboljih turističkih priča. Newsletter vam daje uvid u najvažnija događanja i teme o kojima se pisalo na portalu turistickeprice.hr

Vaša e-mail adresa bit će sigurno pohranjena i korištena samo u svrhu stranice turistickeprice.hr i neće se prosljeđivati trećim osobama.