U nastavku misije i cilja rebrendiranja dalmatinskog turizma, a sve u okviru implementacije KONKURENTSKOG IDENTITETA na receptivnom tržištu i boljeg pozicioniranja na emitivnom, započeti projekt Jurjevo MMXXI kojeg smo o Jurjevdanu započeli u Tučepima, nastavljamo u TC Sv. Nikola u Makarskoj.
Prigoda je i da podržimo sve turističke dionike na početku postpandemijske turističke sezone koja bi, ako bude sreće i Božjeg blagoslova mogla potrajati i do prosinca i prigodnog adventskog darivanja.
Cijeli projekt je produkt akademskog promišljanja i klasterskog umrežavanja pa ostajemo otvoreni i za svrhovite prijedloge svih dionika uz naravno osluškivanje i reakcije turista koji će posjetiti ovu zelenu modru regiju na istočnoj obali Jadrana i jednu od najpotentnijih mediteranskih destinacija.
S tim u svezi smo dali i umjetničku notu spravljanju vina, maslina, morske soli, lavande, sira, pršuta, te drugih autohtonih proizvoda koji se mogu ponuditi gostima kao funkcionalna dimenzija za konzumaciju, ali i kao dio identiteta ovdašnjeg puka. Uz domicilne vinograde i autohtona vina TERRA MADRE koja su iznjedrila vrhunski POŠIP I PLAVAC MALI s mikro lokacije u Komarni, odakle puca impresivan pogled na građevno remek djelo Pelješki most koji će bolje povezati pelješka vinogorja i vina s Hrvtaskom i EU tržištima, tu su i vina s ostalih hrvatskih vinogorja: ŽLAHTINA iz Baške na otoku Krku koja baštini tradiciju uzgoja još iz vremena nastanka velebnog spomenika hrvatske pismenosti Bašćanske ploče, zatim kutjevačke GRAŠEVINE iz podruma Tandara, te istarske MALVAZIJE i TERANA, do humske ŽILAVKE I BLATINE iz podruma ANDRIJA u Broćanskom vinogorju.
Vinska priča by Tandara Kutjevo Pošip i plavac mali iz Dubrovačke Republike i Žilavka i Blatina iz HUMBISANSKOG kraljevstva, dobra kapljica je stoljećima prisutna u poslovnoj kulturi Dinarida
Tu su i razni drugi autohtoni ali i suvenirski pripravci kao što su biljni preparati i kozmetika HILDERGARD u režiji domicilne poduzetnice Diane i SOLNI CVIJET vjetrosolane Ramova iz Krvavice kao inovativni proizvod kreativnog poduzetnika Ivana Šimića.
Kozmetička priča HILDERGARD by Diana
Ne zaboravljamo ni ostale vinorodne krajeve kao ni maslinike o čijoj dokazanoj kvaliteti s prestižnih natjecanja ne treba trošiti riječi nego ih na najbolji način ponuditi gostima kako bi i suvenirski ugođaj bio potpun.
Solni cvijet – inovativna metoda Ivana Šimića za neiscrpno bogatstvo našeg Jadrana
Sama događanja u PTC sv. Nikoli u centru Makarske potaknuta i ovim umjetničkim kutkom zapravo su i stanoviti brain storming – tzv. oluja mozgova u promišljanju turizma našeg svagdašnjeg i stanoviti odmak od zamarajućih brojki zaraženih ili izliječenih… cijepljenih ili tretiranih na coronu, pa uz statističke pokazatelje i ekonomske efekte zapravo zaboravljamo pravu funkciju odmora i okrijepe za ljudsko tijelo i dušu.
Povelja Kulina bana Dubrovčanima – ugovorni zapis mudrih vladara iz 12. stoljeća Keramička priča s glagoljicom by Salvatore
Zato pozivamo sve turistoljupce, kreativce, kulturne i eko djelatnike, pa i gastro majstore da nam se pridruže u ovoj JURJEVOJ I NIKOLINOJ misiji, a sve s ciljem prosperitetnog bivstvovanja na svetoj hrvatskoj zemlji.
DOBRO DOŠLI
Mr. Marinko Brkić, MB DINARID
Fotografije: Marinko Brkić