Da je ljubav zapravo najbolja motivacija za uspješan rad i poticanje na kreativnost, svojim primjerom dokazuju Katarina Lukač i njezin dečko Fabian Tadić, ujedno i osnivač Woosio brend koji se pojavio kao novost na hrvatskom tržištu i ima potencijal ulaska na turističko tržište.
Kreativnost kao ključ do uspjeha
Fabian dolazi iz Ivanić Grada te je prvostupnik Industrijskog dizajna, a svoju priču započinje time da je u sam projekt krenuo upravo izradom nakita zajedno s djevojkom Katarinom koja je diplomirana ekonomistica i radi u obiteljskoj tvrtki Lukač. Upravo mu je Katarina i najveća inspiracija za rad te često zajedno osmišljavaju nove ideje uz čašu dobroga vina, a ponekad mu one sinu i dok se vozi autom ili kada je u radioni prilikom same obrade proizvoda.
Fabian Tadić
Woosio brend – sinergija drveta i epoxy smole
Fabian nadodaje kako su mu se još i tijekom fakulteta oduvijek sviđali kolegiji vezani uz obradu drveta.
– Po završetku fakulteta bio sam siguran da želim započeti nešto svoje, a s obzirom na to da je drvo moja velika ljubav, bilo je logično da ću krenuti u tom smjeru. Tražio sam nešto drukčije s čime će se drvo savršeno stapati i odluka je pala na epoksidnu smolu. Najprije je počelo s izradom portfolia za jedan kreativan natječaj, a onda je preraslo u crtanje namještaja i dodataka za dom, napominje Fabian.
Foto: Fabian Tadić Foto: Fabian Tadić Foto: Fabian Tadić
Kako je tehnika izrade predmeta koju on prakticira u svojoj radionici poprilično nova, moderna i mnogima još uvijek nepoznata, ne čudi da se poduzetnicima koji se tek započinju baviti ovakvim poslom nije baš najjednostavnije probiti na tržište.
– Osim što su posebni, ovakvi proizvodi ne dolaze na traci, ne mogu se masovno proizvoditi i upravo je u tome istinska i bezvremenska vrijednost svakog pojedinog proizvoda. Prilikom realizacije samog projekta najteže je bilo savladati tehniku izlijevanja kako bi proizvodi bili savršeni te uskladiti vrijeme u radioni, administraciji, dizajnu, fotografiji, marketingu i životu, kaže Fabian.
Foto: Fabian Tadić Foto: Fabian Tadić
Bogata ponuda novog brenda
Ponuda koju nudi je velika i iznimno raznolika pa se tako trenutno sastoji od stolova, zidnih satova, pladnjeva, velikih pepeljara za cigare, raznih daski i sofa stolića. Idealno i za turističke apartmane, hotele i restorane koji žele originalan i hrvatski dizajn.
– Sve proizvode možemo prilagoditi potrebama kupaca, od dimenzija do vrste drva, boje smole i načina izvedbe (prozirno, poluprozirno, neprozirno, mat, sjaj), za kraj napominje Fabian te nadodaje da je posebnost u ovim proizvodima upravo u tome što su svi oni unikatni i jedinstveni, te se zbog same tehnike izrade više ne mogu ponoviti u potpunosti.