Došli, otišli i doživjeli… Hrvatsku

spot_img

Brže, brže, još brže!

Jurimo na posao, s posla, i onda sutra opet na posao. Nema slobodnog vremena, a i kada ga imamo, ne znamo ga koristiti. Jedan poznati znanstvenik je zaključio: “Što je na raspolaganju više slobodnog vremena, to je manje moguće da u njemu uživamo.”

Članak se nastavlja ispod oglasa

Uspori moj užurbani korak vizijom vječnog protoka vremena. Nauči me kako da iskoristim jednu minutu odmora da usporim toliko da obratim pažnju na cvijet, porazgovaram s prijateljem, pomilujem psa, pročitam nekoliko redaka iz neke dobre knjige. Podsjeti me svakog dana na bajku o zecu i kornjači da bih shvatio kako trka nije uvijek do brzih, da život vrijedi više od njegova ubrzavanja. 

Na sve ovo me podsjetilo jedno pitanje mojih gostiju. Nisu to bili obični gosti nego nakon godinu dana su nam opet došli reporteri iz Slovačke državne televizije Andrej Bálint i kamerman Róbert Beňo. Kad su došli prvi puta tada još nismo toliko doživljavali COVID-19 temu. Nakon godinu dana su došli obilježeni dugim lockdown-om u Slovačkoj, te s certifikatom o cijepljenju. Ja nakon godinu dana s iskustvom preboljenja COVID-19.

Prošle godine smo napravili onak reporažu, laganini. Ove godine baš treba jako pažljivo razraditi sve do detalja. U ljude ušao strah, nesigurnost, prošli su svašta nešto. Ajmo onda ispočetka…

Kakvo je bilo ono pitanje. “Miriam i di vi idete na godišnji?”

E pa dragi moji… ja nemam godišnji niti ne žudim za godišnjim. Ne putujem ja nikud, moje putovanje je Hrvatska. Meni je srce ispunjeno kada mi dođe moja Slovačka u Hrvatsku.

Teme, na kojima su se baš baš lijepo potrudili, bile su različite. Ajmo onda malo da vam natuknem sve što smo zajedno probali turistima, koji dolaze iz Slovačke, pustiti putem glavnih vijesti u državnoj televiziji.

Vlakom do Hrvatske – Regiojet drugi put šalje praznične vlakove iz Praga preko Bratislave do Splita i Rijeke. Budući da smo bili tamo prošle godine, možemo to usporediti – koliko je Slovaka iskoristilo priliku da vlakom krene u Hrvatsku prošle godine, kakav interes prijevoznik očekuje ove godine, koji će propisi i mjere primjenjivati ​​na vlak? Hoće li biti epidemiološki sigurno? Osim što nam kreće RegioJet ide i još jedan vlak …

Članak se nastavlja ispod oglasa

Kako putovati saznajte ovdje ili možda kad vas pitaju vaši gosti samo njima ovo proslijedite…..

Priručnik za Slovake koji žele ljetovati na Jadranskom moru – na što se trebaju pripremiti prije putovanja, koja ograničenja treba uzeti u obzir na granici, je li potrebno ići u karantenu u Hrvatskoj? Hoće li ljudi koji su cijepljeni imati neke “koristi”? Hoće li karantena biti potrebna nakon povratka u Slovačku? Je li negativan test za COVID-19 ulaznica u inozemstvu?

I ovako izgleda samo jedna od reportaža

Reportaža sa stajališta Hrvata – Kako je prošle godine pandemija utjecala na njihov život uglavnom u turizmu; kakva očekivanja imaju od ove sezone i kakav interes očekuju turisti? Koje mjere će se primijeniti na plaže, restorane, smještajne objekte? Hoće li se povećati cijene smještaja utjecajem pandemije?

Hoće li Slovaci odmarati na velikoj jahti? I koji tipovi smještaja su izbor mojih Slovaka.

Ja sam optimistična, ali uvijek oprezna. Učinit ćemo sve da napravimo što bolje pripreme za sezonu, počevši od oznake “Safe stay” i antigenskih testova, dodatnih punktova, do označavanja naših otoka kao zelenih. Domaća zadaća je na svima nama, a to je da poštujemo mjere i samim time osiguramo sezonu.

Napravili smo “Safe Stay” oznaku, to su naši epidemiološki standardi i mjere, čime šaljemo jasnu poruku kako se poštuju sve epidemiološke mjere, te ukoliko objekt ima tu oznaku, da je gost tamo siguran. Krenuli smo s cijepljenjem turističkih djelatnika, imamo izuzetan odaziv. Turistički sektor se cijepi. Pripremili smo se za nabavu antigenskih testova, te smo dogovorili s regionalnim turističkim zajednicama i stožerima gdje će biti punktovi tj. gdje će se turisti po povratku u svoju destinaciju moći testirati. Pripremili smo i brend kampanju koja će se emitirati na našim emitivnim tržištima.

Neke brend kampanje su i ove reportaže

Mislim da je nulta točka ovogodišnje sezone pitanje epidemiološke situacije, biti ili ne biti hrvatskog turizma je prihvatljivo ili atraktivno epidemiološko stanje u zemlji. Trenutno najkvalitetniji alat kojim do toga možemo doći je cijepljenje. Isto tako  trebamo jače, preciznije i intenzivnije organizirati na regionalnoj razini punktove za testiranje. Pojačati komunikaciju od turističkih zajednica prema privatnim iznajmljivačima.

To traže naše najznačajnije zemlje prilikom povratka njihovih građana, mislim da tu ima mjesta za napredak i za promotivnu kampanju koja će pokazati kako se gosti brzo i jeftino mogu testirati, a na nama je da se moramo pripremiti i na granicama.

Sigurno će to biti velik izazov za službenike. Moramo osigurati da granice budu protočne. Moramo bolje od lani komunicirati na dnevnoj osnovi sa svim relevantnim podacima prema svim emitivnim tržištima, s jasnim porukama kako doći u Hrvatsku, što ih čeka u Hrvatskoj i što se čini ako se nekim nesretnim slučajem nešto gostima dogodi

Lani smo učinili neke greške koje se ove godine ne smiju ponoviti.

Moramo pomno pratiti koje su epidemiološke mjere na snazi u najznačajnijim emitivnim zemljama, koji su režimi povratka u matične zemlje i sukladno tome donositi naše ključne odluke. Ukoliko to učinimo i sredimo epidemiološko stanje u zemlji, nema straha za sezonu.

Jako dobro i pozitivno je što imamo covid free zelene otoke, to nam je prednost. Već sada se znatno osjeti povećan broj gostiju. Na otoku Viru čak 238% više nego lani. Tako ako ovako nastavimo mjeseci srpanj, kolovoz i rujan bit će sasvim druga priča.

Sve ovo od navedenoga i očekuju naši gosti iz Slovačke… razlika od prije godinu dana i sada je značajna. Osim ružnog vremena tada i lijepog sunčanog vremena danas. Osjetljivo velika razlika je i to što su ljudi shvatili kako je covid jako ozbiljna tema i da nam cijepljenje otvara vrata na sve strane. Ne samo da dolaze na more.

Upravo radi ovoga je sve na dobrom putu da epidemiološka situacija bude atraktivna, jer inače nemamo pravo očekivati da će se bilo tko drugi brinuti o turističkoj sezoni, ako se mi o tome ne brinemo.

Lani nismo zabilježili niti jedan slučaj covida u smještajima što je dokaz visoke profesionalnosti svih radnika. I vjerujem da će tako biti i ovog ljeta

Svi skupa budimo proaktivni, cijepimo se, sredimo epidemiološku situaciju, kvalitetno komunicirajmo s emitivnim tržištima i nema straha.

Moji dečki kojima sam pripremila zanimljive sastanke su isto kao i ostali moji Slovaci. Željni mora, odmora i željni našeg plavetnila.

Jadranska obala na njih čeka i ja vjerujem da je spremna.

Za razliku od Hrvatske moji Slovaci su bili jako dugo zatvoreni i pod strogim mjerama, djeca bez skoro normalne škole. Zato je potpuno razumljivo što su svi i ovi moji dečki, “moji reporteri” oduševljeni svim što i kako se Hrvatska kao destinacija prvog izbora za Slovačku pripremila i kakva je kod nas atmosfera. U vrijeme svoga boravka ovdje nisu se ni prisjetili one riječi koja izazove jezu – COVID19.

Ova reportaža nije samo o otoku Viru nego o destinaciji Hrvatska. Kao admin ogromne grupe DOVOLENKA V CHORVÁTSKU koja mi raste pred očima,  primjećujem da isto tako raste potražnja za ljetovanjem kod nas u Hrvatskoj.

Treba shvatiti kao što je većina mojih iznajmljivača shvatila, da kako se svi borimo za sebe još uvijek je moguće da ne gazimo jedan po drugom kako bi došli do cilja.

Bitno je da se vučemo i pomažemo svi svima udruženo, ovako idemo naprijed. U sve u životu, čak u kuhanje, treba uložiti puno truda i nije to drugačije ni sada.

Putem ove grupe sam izabrala dvije jako drage dame da prezentiraju svoje smještaje i dojmove. Dala sam hrpu preporuka za hotele, luksuzne smještaje, jedrilice, te priuštila našim dečkima iz državne televizije pravi doživljaj u lijepoj našoj Hrvatskoj.

I izgleda to na kraju ovako

Izuzetno će mi biti drago kada na kraju godine podvučemo crtu i zaključak bude da je, uz ovaj moj trud i sve reportaže i promocije turizma Hrvatske, broj mojih Slovaka i Čeha porastao.

Ostanimo nadalje odgovorni i osigurajmo zajedno lijep i siguran boravak za sve naše goste iz stranih zemalja.

I ako imate volju učiti slovački sve piše ovdje

Safe stay in Croatia ili doživite Hrvatsku i otok Vir na drugačiji način… do idućeg čitanja Miriam…

- Oglas -

POSLJEDNJE OBJAVE

Prijavite se na naš newsletter

Tjedna doza najboljih turističkih priča. Newsletter vam daje uvid u najvažnija događanja i teme o kojima se pisalo na portalu turistickeprice.hr

Vaša e-mail adresa bit će sigurno pohranjena i korištena samo u svrhu stranice turistickeprice.hr i neće se prosljeđivati trećim osobama.

Autor

Kategorije