Sastanci s predstavnicima turoperatora i putničkih agencija obilježili su prvi dan u kojem se predstavila Brodsko-posavska županija na desetom Međunarodnom sajmu turizma PLACE2GO koji se do nedjelje održava u zagrebačkoj Areni. Uz Turističku zajednicu Brodsko-posavske županije, turističke atrakcije predstavljaju turističke zajednice Nove Gradiške, Cernika, Meridiana Slavonica, Brod-Posavine i Garčina.
– Iznimno me veseli veliki interes predstavnika agencija za našu destinaciju. Mnogi od njih već su upoznati s ponudom i sadržajima u Brodsko-posavskoj županiji, a uz mir i mogućnost aktivnog odmora u ruralnim dijelovima, najviše zanimanja pokazali su za bogatu kulturnu baštinu poput samostana i dvorca u Cerniku, obnovljene kuće Ivane Brlić Mažuranić, danas interpretacijskog centra te Tvrđave u Slavonskom Brodu, Spomen galerije Ivana Meštrovića u Vrpolju, baroknog središta i vikend događanja u Novoj Gradiški… Bilo je upita i o budućem putničkom pristaništu u Slavonskom Brodu, kao i o vinskoj cesti Stupnička brda te lovnom turizmu, kaže direktorica Turističke zajednice Brodsko-posavske županije Ružica Vidaković.
///Za novi doživljaj ljeta odaberite Brodsko-posavsku županiju
Nakon B2B petka, subota i nedjelja otvoreni su za javnost. I ove godine očekuje se veliki broj Zagrepčana u potrazi za novim putovanjima. Među njima će sigurno biti i onih koji će za smještaj odabrati salaše, rančeve, OPG-ove Brodsko-posavske županije. Posjetitelje sajma privući će i moderan dizajn štanda s naglaskom na tradicijske vrijednosti upotpunjene kulturnom, gurmanskom i zelenom pričom.
Tomislav Fain i Ivana Maltar iz Udruženja hrvatskih putničkih agencija i Ružica Vidaković
Uoči PLACE2GO sajma, Turistička zajednica Brodsko-posavske županije na promociji časopisa Vinum.IN u Business Clubu 5 Sky Office Towera, predstavila je svoju destinaciju s naglaskom na gurmansku rutu, vinorodne položaje i Slavonski dućan u Novoj Gradiški.
Naslovna fotografija: Jezero Petnja
Izvor fotografija: Turistička zajednica Brodsko-posavske županije