U sklopu aktivnosti “Na pivo u Karlovac”, koju Turistička zajednica grada Karlovca provodi s karlovačkim ugostiteljima predstavljena je promotivna akcija koja će objediniti bogatu ponudu piva, glazbene nastupe, kvizove i popuste.
Karlovac je tradicionalna pivska destinacija, a ovaj pivski događaj nastavak je brendiranja Karlovca kao kvalitetne gastronomske destinacije koje je započelo još u lipnju predstavljanjem ponude karlovačkih restorana. Ponuda pivskih menija u restoranima odlično je prihvaćena te je promotivna kampanja “Na pivo u Karlovac” bila logičan nastavak suradnje s ugostiteljima.
Pozivu na suradnju TZ grada Karlovca odazvalo se 15 ugostiteljskih objekata koji su istaknuti u ovoj promotivnoj akciji. Događanja započinju večeras na četiri lokacije, a bogat program u kojem će se naći oko 30 različitih zabavnih programa održavat će se do 4. rujna.
Sljedeća dva tjedna dakle izdvojite malo vremena i posjetite Karlovac, no prije toga proučite i pivsku ponudu caffe barova i pubova, sigurno ćete naći nešto i za sebe, jer kako doznajemo omiljen je bio kruh s pivom, pjukanci u umaku od piva, rebarca u tamnom pivu, smuđ u pivskom tijestu te divljač u pivskom umaku. No ipak, najbolje je isprobati i doznati iz prve ruke.