Novi vizualni identitet Turističke zajednice Brodsko-posavske županije predstavljen je u Eko-etno selu Stara Kapela. Bila je to idealna kulisa za prezentaciju modernog logotipa i slogana koji naglašavaju ljepotu i bogatu povijest ovog dijela Hrvatske.
Tradicijska arhitektura, vrhunska gastronomija, rijeka Sava i graničarska povijest brodsko-posavskog kraja temelj su novog, modernog vizualnog identiteta županijske turističke zajednice.
///Ovog proljeća svi putevi vode u Brodsko posavsku županiju
Osnovni element logotipa tamno je plave boje i asocira na rijeku Savu, izveden je u rotiranom obliku početnog slova županije. Stilizirani elementi u toplim bojama predstavljaju prozore štaglja, koji i danas krasi gotovo svako dvorište u ovom dijelu Hrvatske.
Foto: Borna Subota Foto: Borna Subota
– Novi logotip decentan je i moderan u isto vrijeme, primjenjiv je u izvornom obliku i na modularan način i odražava novi doživljaj tradicijskih vrijednosti našeg kraja. Temeljen je na Strateškom marketinškom planu turizma Slavonije od 2019. do 2020. s planom brendiranja, kojeg je financiralo Ministarstvo turizma i sporta i u kojem se naše područje opisuje kao susret svjetova i kultura, istaknula je Ružica Vidaković, direktorica Turističke zajednice Brodsko-posavske županije u Staroj Kapeli na imanju Antuna Staklarevića.
Foto: Borna Subota
Podršku novom vizualnom identitetu dao je i novi-stari župan Brodsko-posavske županije Danijel Marušić. On je istaknuo kako vrijednost ovog kraja leži u velikom bogatstvu baštine, što se odražava u vizualnom i verbalnom identitetu koji ujedno prate i moderne trendove.
Foto: Borna Subota
Osnovnom logu pridružene su još tri varijante sa sloganima Čuvari prirode, Čuvari baštine i Čuvari okusa. Tako su objedinjeni najjači turistički aduti koji se komunikacijski temelje na povijesnoj činjenici kako su stanovnici ovog dijela Hrvatske bili čuvari granice. U ovo kontekstu riječ čuvari sama je po sebi topla i budi pozitivne emocije.
– Moderni vizualni identitet potvrđuje koliko su važni strateški dokumenti i na najbolji način daje odgovor zbog čega se oni izrađuju. Ovo je izvrstan primjer primjene Strateškog marketinškog plana turizma Slavonije u praksi, zaključila je Sandra Herman, državna tajnica u Ministarstvu turizma i sporta.
Foto: Borna Subota Foto: Borna Subota
Timu Lollipop komunikacija Elizabeti Penić i Almi Radoš, koje potpisuju idejno rješenje, kreativnu komunikaciju i brending novog vizualnog identiteta, pridružila se grafička dizajnerica Vedrana Knez kao autorica vizualnog identiteta.
Foto: Borna Subota
Nakon prezentacije na ambijentalnom imanju u Staroj Kapeli pedesetak uzvanika uživalo je u jelima s jelovnika Okusa graničarskog Posavlja. Nakon popuštanja epidemioloških mjera ovo događanje na simboličan način najavilo je povratak turizma u Brodsko-posavsku županiju.