S ciljem kvalitetnije promocije otoka Korčule kao jedinstvene destinacije, pet turističkih zajednica (Lumbarda, Korčula, Smokvica, Blato i Vela Luka) kreiralo je zajedničku mobilnu aplikaciju u sklopu aplikacije Vision one. Mobilna aplikacija Vision one okuplja brojne destinacije Hrvatske, od Slavonije do juga Dalmacije, prezentirajući tako turističku ponudu Hrvatske. Turiste/putnike se potiče da istraže Hrvatsku koristeći lako dostupan alat, mobilnu aplikaciju. Mobilna aplikacija dostupna je za Android i IOS.
Turistički proizvodi, gdje je to bilo moguće, locirani su na Google maps te se korisnik na jednostavan način može orijentirati i putem uputa doći na lokaciju od interesa. Također, za turističke proizvode postavljene su fotografije, kontakt informacije, informacije o web stranici ili društvenim medijima, a u cilju daljnjeg informiranja gostiju o proizvodu koji ih zanima.
Kategorije turističkih proizvoda koje su trenutno postavljene na aplikaciju su:
- Kulturna baština;
- Aktivni turizam (pješačke i biciklističke rute);
- Vino/maslinovo ulje;
- Hrvatski otočni proizvod/ OPG-ovi;
- Plaže;
- Korčulanski suvenir,
- Turističke agencije
- Turističke informacije (turističke zajednice).
Trenutno se radi na kategoriji Gastronomija koja će biti nešto drugačije prezentirana nego ostale kategorije te ruralni turizam kao posebna kategorija, a u skladu sa Strategijom razvoja turizma Korčule.
Turističke zajednice otoka Korčule na taj su način odlučile promovirati ponudu destinacije na način da se naglase turistički proizvodi, a ne pojedinačna administrativna područja. Nastavak je to na dosadašnje zajedničke aktivnosti poput brošure otoka Korčule – #VisitIslandKorčula, kalendara događanja otoka, zajedničkog promotivnog videa, manifestacije i drugo.