Online kampanja Turističke zajednice grada Opatije, koja je započela u vrijeme pandemije koronavirusa, zatvorenih granica i ograničenog kretanja, došla je do svog vrhunca. Podsjetimo, kampanja je na početku pozivala posjetitelje na maštanje i planiranje odmora u Opatiji, a sada su se najzad stekli uvjeti da se planovi provedu u stvarnost.
“Konačno smo stigli do trenutka kada možemo naše goste pozvati da snove pretvore u stvarnost i posjete Opatiju uz poruku ‘Visit Opatija Today’, odnosno ‘posjetite Opatiju danas”, rekla je direktorica Turističke zajednice Opatije Suzi Petričić.
Posjetite Opatiju danas pokrenuta je objavom prigodne video razglednice, koja pokazuje ljepote grada praćene glasom Opatijke Martine Majerle na engleskom jeziku. Zasebne video-razglednice bit će objavljene za slovensko govorno područje uz naraciju Metke Bradetić te njemačko govorno područje za koje će tekst čitati Alex Tessin.
Proteklih tjedana Turistička zajednica grada Opatije promovirala je opatijsku gastronomiju i prirodne ljepote, a kroz ciklus objava pod nazivom Taste of Opatija prezentirani su ugostiteljski objekti koji su nositelji prestižne reputacije Opatije kao vrhunske gastro destinacije.
“Značajne komparativne prednosti Opatije su blizina najvažnijim emitivnim tržištima, neprocjenjiv spoj mora i gorja na malom prostoru te neizmjerne mogućnosti koje se otvaraju za boravak i aktivni odmor u prirodi, a uz to i segment zdravstvenog turizma koji se diči stoljetnom tradicijom. Naravno, kampanja ističe i važne opatijske znamenitosti te bogatu turističku povijest hotelijerstva, ali i okolicu i zaleđe Opatije s naglaskom na lokalne proizvođače autohtonih proizvoda “Feel & Taste” koji čine važan dio u kreiranju turističkog doživljaja destinacije“, zaključila je Petričić.
Izvor: Hrvatska turistička zajednica
Foto: Danijel Durković, Unsplash