Zagreb kakav uistinu jest – naš dnevni boravak na otvorenom

Doseg od gotovo 250.000 ljudi i skoro 600 zaprimljenih fotografija rezultati su nedavno završene kampanje Turističke zajednice grada Zagreba #ZagrebLovesYou.

Riječ je o kampanji koja je trajala dva tjedna na društvenim mrežama Turističke zajednice grada Zagreba – Facebook, Instagram i Twitter, a pozivala je sve one koji vole Zagreb, u Hrvatskoj i izvan nje, da pošalju svoje fotografije i uspomene iz glavnog grada.

Članak se nastavlja ispod oglasa

“Prekrasne uspomene u obliku fotografija pristigle su nam sa svih strana svijeta, iz SAD-a, Njemačke, Ukrajine, Velike Britanije, Ekvadora, Bangladeša, Norveške, Španjolske, Italije, BiH itd. Za potrebe kampanje Turistička zajednica grada Zagreba kreirala je i istoimeni film kojim prenosi poruku da je Zagreb, bez obzira na sve nedaće koje je proživio u proteklim mjesecima, još uvijek ovdje za njih, ranjen, ali ponosit i da ih čeka”, poručuju iz TZ grada Zagreba.

Želja je bila Zagreb pokazati onakav kakav on zaista jest, dnevni boravak na otvorenom, grad koji živi na svojim trgovima, ulicama i parkovima, kroz galeriju uspomena naziva #DreamNowVisitLater kao i još jednog  filma nazvanog „Zagreb. Be There. Again…

Fotografije prikupljene ovom kampanjom objavljene su u obliku virtualnog muzeja na blog stranicama LoveZagreb. Kao zahvalu svima koji su nesebično podijelili svoje uspomene na Zagreb kreiran je i poseban #ZagrebLoop, odnosno video, koji sadrži sve fotografije pristigle od početka kampanje.

Izvor: Turistička zajednica grada Zagreb
Naslovna fotografija: Robert Marinković
/ Pixabay

- Oglas -

POSLJEDNJE OBJAVE

Prijavite se na naš newsletter

Tjedna doza najboljih turističkih priča. Newsletter vam daje uvid u najvažnija događanja i teme o kojima se pisalo na portalu turistickeprice.hr

Vaša e-mail adresa bit će sigurno pohranjena i korištena samo u svrhu stranice turistickeprice.hr i neće se prosljeđivati trećim osobama.