Kada govorimo o street foodu u Hrvatskoj, prvo što pada na pamet i domaćima ali i gostima naše zemlje vjerojatno su ćevapi, hamburgeri i burek. Ono što nam kao primorskoj zemlji definitivno nedostaje je bolja i veća ponuda kvalitetnog ribljeg street fooda, odnosno odmak od prženih girica s kioska.
Mladi poduzetnik s Murtera Stefano Petrović uvidio je kakva ponuda na tržištu nedostaje, pa je osmislio originalni koncept ribljeg street fooda – Fish Delish. Misija ovoga brenda je riblje namirnice pripremiti i kombinirati s prilozima i umacima vlastite recepture, na originalan i drukčiji način i time promijeniti percepciju street fooda u Hrvatskoj.
Fish Delish je moderan i inovativan koncept street food restorana, koji riblje proizvode vrhunske kvalitete, uz dobar omjer cijene i kvalitete, čini dostupnima širem krugu kupaca. Zamisao o tome se krčkala nekoliko godina, a 2020. – unatoč pandemiji – Petrović je otvorio prvi Fish Delish na Murteru.
Uspjeh nije izostao. Uslijedilo je otvaranje drugog Fish Delisha u Vodicama, a godinu potom je uspješno zaživio i novootvoreni objekt u zagrebačkom Avenue Mallu. Fish Delish je prošloga ljeta dobio i prve dvije franšizne poslovnice, u Makarskoj i Bolu na Braču. Tvrtku vrlo skoro očekuje i veliki iskorak na strano tržište – otvaranje prvog franšiznog restorana Fish Delish u SAD-u, u New Jerseyu.
Fish Delish, New Jersey
Tajna uspjeha Fish Delisha je u odličnoj hrani koju pripremaju i poslužuju. Odlika njihova menija su isključivo riblji proizvodi, uz priloge i umake vlastite recepture – riblje burgere i dogove, tople i hladne sendviče, tjestenine, salate, fish and fries i sirovu riblju platu. Riblji burgeri nisu mljeveni niti miješani s ikakvim dodacima, već se koriste čisti fileti rezani na različite načine, a sve kako bi se očuvala punoću okusa ribe. Svako je jelo primamljivog izgleda i ima i svoje kreativno ime.
U svim Fish Delish restoranima drže se pravila i standarda koji čine temelj njihova poslovanja i okosnicu branda – da je riba osnovna namirnica, da je svako jelo ready to eat bez otpadaka, čišćenja i slično i da je svako jelo brzo gotovo, tj. nema puno čekanja od trenutka naručivanja.
Ustraju i na tome da je jelo moderno, inovativno i drugačije od standardnih i do sada viđenih ribljih jela.
Fish Delish, Murter
Iako je oko uspjeha ribljeg street fooda bilo dosta skepticizma, Fish Delish se vrlo brzo etablirao, te je brzo i dobro napredovao.
Stefano Petrović je od samog početka imao viziju stvaranja koncepta koji će biti posložen i standardiziran do detalja, i smatrao je da će upravo riblja priča – koja je vrlo rijetka i ne često viđena – pronaći svoje mjesto na tržištu.
A ovih su dana iz Fish Delisha najavili i otvorenje svoje nove poslovnice Rijeci, na lokaciji poznatog koktel bara Three Monkeys na samom Korzu, što širi broj mjesta na kojima se može kušati ovo čudo hrvatskog street fooda.
Foto: Fish Delish